multifachiatus
Fra : Steph - Gamesweb.dk

Dato : 02-12-03 21:15

Hej,
Jeg har fået en hel masse unger på mine mustifachiatus, og har nu tænkt at
flytte dem over til et andet akvarie for at de skal være nemmere at få fat i
når de en gang skal sælges... Men hvordan få jeg dem ud af de sneglehuse???
Er der nogen der har nogle smarte idér eller erfaringer?
Hilsen Steph

Fra : Søren Poulsen

Dato : 02-12-03 21:23

Du skal løfte sneglehusene op lige under vandoverfladen.
Stil dem feks. på en opbygning af sten, syltetøjs glas eller noget andet.
Når de så kigger ud, og ser der er langt ned til den trygge bund flygter de
ned på bunden og gemmer sig.
Det virker, og det bedste er næsten at de aldrig bliver klogere, det virker
hver gang

--
M.v.h. Søren Overvad Poulsen, Køge
Email: spo@xxxwebspeed.dk

Fra : Steph - Gamesweb.dk

Dato : 02-12-03 21:26

Lyder meget sandsynligt... et forsøg værd....!!! tak for tippet...