Word og 10.3
Fra : Anna

Dato : 03-12-03 10:17

Er det mig eller er MS Word (MAc X versionen) blevet ekstrem langsom
under 10.3?

Huuuuuuuh :(

--
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/
iChat/AIM/ICQ: annabassand (AIM handle)

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-12-03 11:01

In dk.edb.mac, Anna <notworking@stofanet.dk> wrote:

> Er det mig eller er MS Word (MAc X versionen) blevet ekstrem langsom
> under 10.3?

Ikke fordi jeg tror det hjælper noget [Ord er også meget langsom hos
mig, men det synes jeg den har været under alle OS X-versioner], men
har du opdateret med alle patches?

10.1.2
10.1.4
10.1.5

Måske det hjælper?

BOFH-excuse: The co-locator cannot verify the
frame-relay gateway to the ISDN server.

Fra : Michael Holm

Dato : 03-12-03 12:31

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Ikke fordi jeg tror det hjælper noget [Ord er også meget langsom hos
> mig, men det synes jeg den har været under alle OS X-versioner], men
> [...]

hvis man har adobe acrobat installeret, ligger den en fil der hedder
PDFmaker.dot ned i /Applications/Microsoft Office
X/Office/Startup/Word/
Og så tager det en evighed at starte word op :( fjern den og det går
hurtigt igen:)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Anna

Dato : 03-12-03 13:18

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> X/Office/Startup/Word/
> Og så tager det en evighed at starte word op :( fjern den og det går

OK det skal jeg lige prøve Tak for rådet

/Anna

Fra : Carsten Sigsgaard

Dato : 04-12-03 21:02

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

[klip]
> [...]
> X/Office/Startup/Word/
> Og så tager det en evighed at starte word op :( fjern den og det går

Hvis man laver det samme nummer med Excel og PowerPoint går det også
vildt hurtigt at starte dem!
Tak for ideen til Michael

Carsten
--
mailadresse: sigsgaardSNABELAgmxPUNKTUMnet

Fra : Anna

Dato : 03-12-03 13:18

> [...]

> Ikke fordi jeg tror det hjælper noget [Ord er også meget langsom hos
> mig, men det synes jeg den har været under alle OS X-versioner], men

Øj det har jeg helt glemt... Jeg har lige installeret en ny mac og har
totalt svedt det med updates ud...

Men... Er der nogen der har førsgt at køre disse updates under 10.3? Jeg
får at vide at update installationspakkerne ikke kan finde Office på
computeren og jeg kan heller ikke selv definere hvor den ligger....
Vildt træls!!!!!!

/Anna

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-12-03 13:49

> [...]

> får at vide at update installationspakkerne ikke kan finde Office på
> computeren og jeg kan heller ikke selv definere hvor den ligger....

Ingen problemer med at installere updates på 10.3.1 her, har gjort det
to gange i dag endda (:

Installationsprogrammet er gladest, hvis din MS Office X mappe ligger
i Applications. Flyt mappen dertil inden du kører updates, så kan du
altdi flytte den tilbage bagefter igen.

BOFH-excuse: nesting roaches shorted out the ether cable

Fra : Anna

Dato : 03-12-03 14:13

> [...]

> Installationsprogrammet er gladest, hvis din MS Office X mappe ligger
> i Applications. Flyt mappen dertil inden du kører updates, så kan du

Jamen det gør den oss (Office X i Apps)... Jamen? Jamen ? Jamen... :(
Hulk...

Anna

Fra : Michael Holm

Dato : 03-12-03 15:09

Anna <notworking@stofanet.dk> wrote:

> Jamen det gør den oss (Office X i Apps)...

du mener "Microsoft Office X" i Apps... ikk' ?

>Jamen? Jamen ? Jamen... :(
> Hulk...

trøste trøste :)

> Anna

jeg har også været ude for det under 10.2, men det er lang tid siden :)
de sidste par gange jeg har installeret har jeg blot kopieret
officepakken over fra en firewiredisk.. (og lige nu er jeg igang med at
prøve CCC til clone for første gang - det var på tide ikk' :)

tror at jeg slettede alt officepakke og plist'er og andre preference
file og geninstalleret for at få det til at virke.

du har selvfølglige repareret diskpermissions inden ??
du kunne jo starte med det slette alle instillinger, logge ud/ind og
kører updates igen, før du tager den store tur

Fra : Anna

Dato : 03-12-03 15:25

> [...]
> du kunne jo starte med det slette alle instillinger, logge ud/ind og
> kører updates igen, før du tager den store tur

Hejdav,

Tror at det var fordi jeg havde glemt den fil omkring opdatering af
Entourage (jeg bruger det ikke) - det viser sig at den skal updates
inden man kan installere den 5te pakke...

Røde ører men det virker da i det mindste

Tak for hjælpen

Anna

--
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/
iChat/AIM/ICQ: annabassand (AIM handle)

Har man ingen pære må Mac Ævle....

Fra : Morten

Dato : 03-12-03 19:31

Anna <notworking@stofanet.dk> wrote:

> Men... Er der nogen der har forsgt at kore disse updates under 10.3? Jeg
> far at vide at update installationspakkerne ikke kan finde Office pa
> computeren og jeg kan heller ikke selv definere hvor den ligger....
> Vildt traels!!!!!!

Du skal starte med SP1, og derefter kan du rulle 10.1.2-5 paa.

--
Morten