Geninstallering af OS9 + X
Fra : Lars Brink

Dato : 03-12-03 09:24

Hej alle

Har en G4 dual 867 MHz som blev leveret med både Classic og OSX.

Den var su fucked up til sidst at jeg har været nødt til at formatere den og
når nu jeg vil genintstallere systemet vil den kun ligge OSX ind - Classic
kommer ikke med. Hvorfor det. Ifølge cd'erne skulle bege systemer være på.

Skal man installere systemerne uafhængigt af hinanden? Kan jeg efterfølgende
installere OS9?

Hilsen fra Lars

Fra : Lars Brink

Dato : 03-12-03 10:20

....HAR fundet ud af det - man skulle bare køre hele møllen igen med de
officielle system CD'ere - så kommer Classic med...

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-12-03 19:41

Lars Brink <lars@ad-man.dk> wrote:

> ...HAR fundet ud af det - man skulle bare køre hele møllen igen med de
> officielle system CD'ere - så kommer Classic med...

En mulig årsag til problemet kan være, at der ikke er installeret
diskdrivere til Mac OS 9 på harddisken. De skal indstalleres, når man
formaterer. Har man glemt det, kan man ikke installere OS 9. Ellers kan
man sagtens installere OS 9 efter at have installeret OS X eller
omvendt. De kører uafhængigt af hinanden.
--
Henrik Münster
Esbjerg