Bill Palmer
Fra : Henrik Münster

Dato : 03-12-03 00:21

Jeg har lige opdaget Bill Palmers hjemmeside. Der ser ud til at være
nogle ganske gode artikler, men jeg har nu ikke sat mig mere ind i det.
Er han en, man skal kende?
<http://www.billpalmer.net/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-12-03 00:29

> Er han en, man skal kende?

Tænker du sådan i ugebladsbaner? Er du ved at udvide din indflydelse
på det ugeblad, som er /host/ for din brevkasse? Stiler du mod at blive
chefredaktør?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-12-03 04:19

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> Tænker du sådan i ugebladsbaner? Er du ved at udvide din indflydelse
> på det ugeblad, som er /host/ for din brevkasse? Stiler du mod at blive
> chefredaktør?

Nej, mere sådan indenfor Mac-verdenen. Han lader til at have sine
meninger om ting, der handler om Apple og Mac, og hans artikler er
ganske spændende. Jeg synes bare aldrig, han er blevet omtalt af nogen
her i gruppen.
--
Henrik Münster
Esbjerg