Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Inspiration/samarbejde.
Fra : John Erik Frejman Ol~

Dato : 01-12-03 05:03

Mit navn er John Erik Olesen. Har gennem de sidste 4år arbejdet mere
seriøst med foto. Jeg sender billeder ind til blade, konkurencer og
censurerede udstillinger i ind- og udland. Gennem de sidste 3 år har
jeg fået antaget mange billeder.
Jeg er imidlertid lidt ensom med hensyn til min interesse. Det ville
være fint om der var en ligestillet på Hadsund egnen, der har lyst til
at lave lidt samvær/samarbejde omkring billeder.
John Erik

Fra : Rasmus Hansen [9000]

Dato : 01-12-03 13:04

John Erik Frejman Olesen wrote:
> [...]
> være fint om der var en ligestillet på Hadsund egnen, der har lyst til
> at lave lidt samvær/samarbejde omkring billeder.

Kig evt. denne liste og se om der er nogen i nærheden
http://www.nykrog.dk/Fotoklubber.html