Børnespil til mac
Fra : Thorkild

Dato : 30-11-03 21:21

Nogle der ved, hvor jeg kan downloade sjove, gratis børnespil til macintosh?

Fra : Morten Lind

Dato : 30-11-03 22:14

Thorkild <virker@hotmail.com> wrote:

> Nogle der ved, hvor jeg kan downloade sjove, gratis børnespil til macintosh?
>
> Mvh

send mig nogle CD´er.......så kan du få en ti-femten stykker af
mig....hvilken aldersgruppe??????

Morten
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Thorkild

Dato : 02-12-03 13:14

"Morten Lind" <forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> skrev i en
meddelelse

> send mig nogle CD´er.......så kan du få en ti-femten stykker af

Hvortil?

> mig....hvilken aldersgruppe??????

ca. 6-9 år

> Morten

Mvh Jane

"The fear makes us good"

Fra : Morten Lind

Dato : 02-12-03 19:27

Thorkild <virker@hotmail.com> wrote:

> [...]

du kunne starte med at sende mig en mail med en valid
epost-adresse........du kan nok gennemskue min i headeren, mon ikke?

Morten
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Michael Holm

Dato : 30-11-03 23:53

Thorkild <virker@hotmail.com> wrote:

> Nogle der ved, hvor jeg kan downloade sjove, gratis børnespil til macintosh?
>
> Mvh
http://www.apple.com/downloads/macosx/games/

http://www.apple.com/downloads/macosx/games_demoupdates/

http://macupdate.com/games.php

en masse blandet bolsjer ! Mange af demo'erne er fine, min 5 årige Thea
er f.eks. vild med Tony Hawk
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Thorkild

Dato : 02-12-03 13:15

"Michael Holm" <michael.holm@anthro.ku.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://macupdate.com/games.php
>
> en masse blandet bolsjer ! Mange af demo'erne er fine, min 5 årige Thea

Tak.

Mvh Jane