Fejlmeddelelse i spillet Postal 2, nogen b~
Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-03 20:32

Allerbedst mens min søn spiller ovennævnte spil går det ned med et brag,
fejlmeddelelsen ser sådan ud:

You might have triggered a bug in the DirectX 8.1 runtime. If you don't
already have DirectX 8.1b (or later) installed please do so as this most
likely will fix your problem.

Han har DirectX 9, et eller andet som jeg ikke husker.

Hvad kan vi gøre for at spillet ikke går ned?

Maskinen er en XP 2400 med 256mb ram samt 64mb grafikkort 3D, husker
ikke lige fabrikatet.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-11-03 21:14

Henning Lund wrote:
> [...]
>
> Hvad kan vi gøre for at spillet ikke går ned?
>
> Maskinen er en XP 2400 med 256mb ram samt 64mb grafikkort 3D, husker

Har du set om der skulle være hjælp at hente på spillets website?

http://www.gopostal.com/home/

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Henning Lund

Dato : 01-12-03 17:54

Sune Mika Salminen skrev:

> Har du set om der skulle være hjælp at hente på spillets website?
>
> http://www.gopostal.com/home/

Jeg kan ikke finde noget om problemet der.

Fra : Jakob/DiNiN

Dato : 01-12-03 19:40

"Henning Lund" <falsk_adresse@frikadelle.dk> wrote
> Hvad kan vi gøre for at spillet ikke går ned?

http://www.gopostal.com/postal2support/Problem_DirectX.php

Mvh.
Jakob

Fra : Henning Lund

Dato : 02-12-03 18:15

Jakob/DiNiN skrev:

> http://www.gopostal.com/postal2support/Problem_DirectX.php
>
> Mvh.
> Jakob

Mange tak for svaret, den havde jeg ikke set derinde men vi prøver
rådene.

Fra : Henning Lund

Dato : 02-12-03 19:16

Henning Lund skrev:

Pokker står i det, her var problemknuseren
Possible Fix #3

If the above fixes didn't work for you then try this:

1. On the game's main menu, click on "Options"

2. Click on "Performance"

3. Click on "Manually Adjust Settings..."

4. Find "Allow Projectors" and turn it off