Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Taske til Canon S50 + batteri + CF-kort ??
Fra : BeerHunter

Dato : 29-11-03 11:28

Hej NG

Jeg har investeret i et Canon S50 inkl. ekstra batteri samt et par CF-kort.
Nu mangler jeg en taske der nemt og smidigt kan indeholde og beskytte disse
ting, meget gerne både med hals/skulder-rem og bælte-rem.

kom med nogle forslag, tak.

Mvh. Brian

Fra : WTR

Dato : 29-11-03 13:08

check www.lowepro.com
skulle være nogle af de bedste og ca. halv pris af flere canon originale
der er plads til batteri + cf kort + der er rem til bælte ..... Lowepro har
forresten også nogle seje bælter !!

jeg ved ikke hvilken model der passer dit s50, måske "Lowepro D-res 8"
http://www.lowepro.com/download/D_Res_Matrix_hires_020403.pdf

japanphoto har Lowepro - så kan du jo altid høre dem om råd !

/WTR

Fra : WTR

Dato : 29-11-03 13:27

Ups... gammelt link jeg oplyste. Her er rigtigt link til at se model til
tasker:
http://www.lowepro.com/download/D_Res_Matrix_lores_081403.pdf

/WTR

Fra : Richard

Dato : 01-12-03 23:01

BeerHunter wrote:

> Jeg har investeret i et Canon S50 inkl. ekstra batteri samt et par CF-kort.
> Nu mangler jeg en taske der nemt og smidigt kan indeholde og beskytte disse
> ting, meget gerne både med hals/skulder-rem og bælte-rem.

Hama har en fornuftig taskeserie til en god pris, Track Pack - til din
hedder de sikkert DF1 - se udvalget på hama.de i Zubehör-Assistent

Merlin har flere af dem ellers se på ebay.de eller co.uk

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Paypal: https://www.paypal.com/refer/pal=2VGEY2W2TV2V2