Hjælp til et Frame script
Fra : Vanish

Dato : 29-11-03 21:48

Hej
Jeg er ved at lave en hjemmeside der er opdelt i 3 frames. 2 af
dem skal sende en forspørgsel til frame 3.
problemmet er at frame 3 kun viser én af de 2 forspørgsler, så
hvis der er en der kender en løsning til problemmet vil jeg være
meget taknemmelig.

på forhånd tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 29-11-03 22:32

> [...]
> problemmet er at frame 3 kun viser én af de 2 forspørgsler, så
> hvis der er en der kender en løsning til problemmet vil jeg

- Hvordan vil du have at serveren (eller klienten?) skal kunne
prioritere forespørgsler, så de "venter" på hinanden - eller
blandes og vises med fælles output?

Hvad er det for nogle forespørgsler, du sender fra de to sider?

Send først en forespørgsel fra frame 1 til frame 2 - opsaml data
og videresend disse + "egne" data til frame 3.

Eks.:

frame1: fil1.htm
<script>
frame2.location.href = "fil2.htm?navn=Ole";
</script>

frame2: fil2.htm
<script>
frame3.location.href =
"fil3.htm?alder=for%20gammel&"+location.search.substring(1);
</script>

frame3: fil3.htm
<script>
strQuerystring = location.search.substring(1).replace("+","
").unescape();
document.write(strQuerystring);
</script>

Noget i den stil?!