"OH HOLY NIGHT" sjooovt musik klip - hvor?~
Fra : Andrew

Dato : 16-11-03 16:45

Hej

Jeg downloadede engang et af de sjoveste lydklip jeg NOGENsinde har hørt.
Var fuldstændig færdig af grin efter jeg havde hørt den. Det er en fyr der
synger sangen "Oh Holy Night" på den sjoveste mest falske og latterlige
måde; det er så skide sjovt!

Men jeg er kommet til at slette klippet og ka ik finde det nogensteder?!
Nogen der kender til klippet og ved hvor jeg kan downloade det - vil sgu
gerne lige høre det igen!

Mvh Anders

Fra : Christina Estrup

Dato : 16-11-03 17:09

Andrew wrote:
> [...]
> nogensteder?! Nogen der kender til klippet og ved hvor jeg kan
> downloade det - vil sgu gerne lige høre det igen!

Kan det have været udgaven med Cartman fra South Park? Han ikke kan huske
teksten, så et af de andre børn giver ham stød for at 'hjælpe' på
hukommelsen, og så bliver han skidesur.

Findes bl.a. på
http://www.fortunecity.com/underworld/sonic/87/cartmansounds.html
--
Christina Estrup

Fra : Andrew

Dato : 16-11-03 18:24

> Kan det have været udgaven med Cartman fra South Park? Han ikke kan huske
> teksten, så et af de andre børn giver ham stød for at 'hjælpe' på
> hukommelsen, og så bliver han skidesur.

nope, det er ikke den!

Mvh Anders