Robbie i fjerneren
Fra : LB

Dato : 14-11-03 23:26

Hejsa.

TV Danmark 1 har reklameret med at Robbie koncerten fra Parken i år vil
blive vist.
Er den blevet vist ??

Så lige en reklame, at på tirsdag ser man Robbie fra en koncert fra
Knebworth eller sådan noget.

Ville gerne have set ham i parken foran danskere :(

Fra : CNS

Dato : 14-11-03 23:40

I morgen er vist sidste change, hvad jeg lige ved af...

http://www.staehr-it.dk/liveguiden/

/Christian

newsctb.11283$MV6.406@news.get2net.dk...

Fra : LB

Dato : 14-11-03 23:56

"CNS" <cns@osterboDASHnet.dk> wrote in message
> I morgen er vist sidste change, hvad jeg lige ved af...
>
> http://www.staehr-it.dk/liveguiden/
>
> /Christian

Det er så en fejl. Fra TVDanmarks hjemmeside kommer det første gang den 18,
som jeg skrev.

Men der er ingen der kan bekræfte om koncerten fra Parken i Danmark er
blevet vist?

På forhånd mange tak

Fra : CNS

Dato : 14-11-03 23:59

hmm.. ja, det er da rigtigt... tvDanmark er ikke altid så nemme at stole
på - eller også kan jeg ikke finde ud af at læse datoer korrekt ;)

Fra : CNS

Dato : 14-11-03 23:57

ahh... den kommer lige 2 gange mere... dvs. den sendes (indtil videre) 4
gange i alt på TvDanmark 1....

/Christian

Fra : LB

Dato : 15-11-03 11:25

> ahh... den kommer lige 2 gange mere... dvs. den sendes (indtil videre) 4
> gange i alt på TvDanmark 1....

Oki :)

Men hvad med koncerten fra Parken?? Siden ingen skriver at de har set den i
fjerneren må den jo ikke have været vist endnu.
Jeg håber i hvert fald.

Fra : CNS

Dato : 15-11-03 11:29

Tror ikke du skal regne med den bliver vist - der er stort set aldrig
tradition for at danske kanaler sender koncerter, de selv har produceret -
slet ikke store stjerner.. det er sikkert for dyrt... hvis du har parabol
peget mod Astra, sender WDR en del egen-producerede koncerter, og de har
gjort det i mange år... hold dig til på www.rockpalast.dk eller

Fra : Hansen

Dato : 16-11-03 17:21

..