Hvem køber Number Ones på mandag?
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 13-11-03 10:22

Hej alle sammen...

Jeg vil bare høre, om der er nogen, som har tænkt sig at købe Michael
Jacksons greatest hits album på mandag, som
hedder Number Ones?

Nu hvor hans nye single er blevet spillet pænt meget i radioerne "One More
Chance", hvad synes
i så om denne sang?

MVH

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Wagner :-\)

Dato : 13-11-03 21:44

Han er passé......

JW

Fra : Peter G

Dato : 14-11-03 15:10

GREGERS HANSEN skrev:

> Hej alle sammen...
>
> Jeg vil bare høre, om der er nogen, som har tænkt sig at købe Michael
> Jacksons greatest hits album på mandag, som
> hedder Number Ones?

Han udgav History (+ remaster). Hvorfor en opsamling til?

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-11-03 18:16

Peter G wrote:

> Han udgav History (+ remaster). Hvorfor en opsamling til?

Endnu en opsamling vil stå pænt til den kaskade af genudgivelser han har
smidt på gaden de sidste par år

Et andet (muligvis halv-ondskabsfuldt) gæt kunne være fordi, det de
sidste par år (siden Dangerous i '92?) er gået jævnt ned af bakke for
ham, og hans nye materiale simpelthen ikke holder i en grad som er
nødvendig i dag.
Hvor blev det comeback af som Invincible skulle have været? Eller Blood
On The Dancefloor for den sags skyld.

Jeg har hørt One More Chance et par gange i radioen (siden den blev
udgivet), jeg ved ikke lige hvilke stationer der spiller den "pænt
meget", men det er vist ikke dem jeg primært lytter til (P3, Radio2,
Sky, PopFM). Hver gang jeg hører den kommer jeg til at tænke "Boyband".
Den virker bare alt for ligegyldig ind-af-det-ene-og-ud-af-det-andet-øre
agtig.

Jeg er nu svært bange for at Michael Jackson ikke har så meget andet end
sit navn at byde på mere.

/Robert
der forbereder sig på at blive slagtet ;)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-11-03 09:46

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sit navn at byde på mere.
>

> /Robert
> der forbereder sig på at blive slagtet ;)

Hej Robert

Der er vel ingen grund til at slagte dig. For jeg er bange for, at du har
ret. Alt for mange onde tunger, har forlængst slagtet Michael Jackson. Så
jeg gætter på, de mange genudgivelser er for at holde navnet vedlige, medens
han selv prøver at få sårene helet, og hvem ved, få et Come Back senere.
For der er vel ingen tvivl om, de mange forskellige omtaler har tæret hårdt,
både fysisk og psykisk.

M.V.H......Benny..

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 15-11-03 12:22

> [...]
> nødvendig i dag.
> Hvor blev det comeback af som Invincible skulle have været? Eller Blood

Jeg sidder lidt med en fornemmelse af, at en opsamling er den 'nemme måde'
at få en indikator af, hvor mange hardcore-fans manden egentligt har
tilbage. De 'almindelige' fans vil jo formodentligt springe udgivelsen over
(altså: manden har udgivet 1½ album siden History - og de har næppe
tiltrukket særligt mange nye fans). Men nu kan MJ og pladeselskabet uden de
store omkostninger finde ud af, hvor mange mennesker der vil købe et
produkt, blot fordi "det er Michael Jackson". Måske kan man så bruge
'markedsundersøgelsen' til en relancering af karrieren.

Personligt ville jeg være noget mere interesseret i den DVD, der også
udgives. Musikvideoerne er trods alt temmeligt fede.

> [...]
> Sky, PopFM). Hver gang jeg hører den kommer jeg til at tænke "Boyband".
> Den virker bare alt for ligegyldig ind-af-det-ene-og-ud-af-det-andet-øre

Enig. Michael Jacksons force er ikke balladerne og One More Chance er
desværre ikke bare middelmådig, den er ligegyldig (og det er jo næsten
værre).

> Jeg er nu svært bange for at Michael Jackson ikke har så meget andet end
> sit navn at byde på mere.

Han har trods alt lavet så meget fedt tidligere, at det ikke er umuligt, at
han kan vende stærkt tilbage. Men oddsnene bliver ikke bedre...

Mvh Mikkel