Skal HIM stadig varme op for Ozzy ?
Fra : Dopedog

Dato : 11-11-03 12:16

En af mine venner skal til den flyttede Ozzy koncert den 20. januar men han
har hørt rygter om at HIM ikke skal varme op alligevel.

Nogen der kan be- eller afkræfte det ? Og hvis de ikke skal, hvem bliver
opvarmingsbandet så ?

På forhånd tak !

-Ronnie

Fra : J-ozzy

Dato : 11-11-03 13:34

De er ikke med i år

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 11-11-03 20:26

On Tue, 11 Nov 2003 12:15:57 +0100, "Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote:

> [...]
>har hørt rygter om at HIM ikke skal varme op alligevel.
>
>Nogen der kan be- eller afkræfte det ? Og hvis de ikke skal, hvem bliver
På koncertarrangørens hjemmeside http://www.dkbmotor.dk/ - står der intet om
supportband. Det er langt fra sikkert at det er afgjort allerede nu. Men du
kan jo henvende dig til koncertarrangøren og spørge.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Thomas

Dato : 12-11-03 10:16

Dopedog wrote:

> En af mine venner skal til den flyttede Ozzy koncert den 20. januar men han
> har hørt rygter om at HIM ikke skal varme op alligevel.

Da jeg fik en e-mail fra DKBMotor om flytningen af koncerten til 20/1,
stod der bl.a.:

"Desværre skal vi også oplyse at HIM ikke længere vil være med som
support på Skandinavienstournéen."

Mvh,
Thomas

Fra : Dopedog

Dato : 12-11-03 17:07

> [...]
> stod der bl.a.:
>
> "Desværre skal vi også oplyse at HIM ikke længere vil være med som

Tak for svaret