mini-hakker
Fra : Katrine og Bo

Dato : 16-11-03 22:14

jeg ønsker mig en (mini) hakker i julegave. Nu er spørgsmålet bare hvilken
en er efter jeres mening den/de bedste? Den skal kunne rive/hakke en større
mængde grøntsager af gangen.
Hvad findes der af tilbehør? Jeg håber I vil give jer tid til at svare mig.
På forhånd tak.
vh
Katrine

Fra : Ralph

Dato : 16-11-03 22:48

"Katrine og Bo" <hojben@FJERN_DET_MED_STORTc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
større
> mængde grøntsager af gangen.
> Hvad findes der af tilbehør? Jeg håber I vil give jer tid til at svare

Hedder du Sand til efternavn? undskyld.

--
venligst
Ralph

Fra : Per

Dato : 16-11-03 23:05

On Sun, 16 Nov 2003 22:48:02 +0100, Ralph wrote:

> "Katrine og Bo" <hojben@FJERN_DET_MED_STORTc.dk> skrev i en meddelelse
> større
> mig.
>
> Hedder du Sand til efternavn? undskyld.

Nej, nej det er jo Ebbe du tænker på.
(mer undskyld, jeg har lige set landskamp)
--
MVH Per
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Joker

Dato : 16-11-03 22:55

On Sun, 16 Nov 2003 22:14:15 +0100, Katrine og Bo wrote:

> [...]
> mængde grøntsager af gangen.
> Hvad findes der af tilbehør? Jeg håber I vil give jer tid til at svare mig.

Hej
Er det noget foodprocessor du er ude efter?
Så kan jeg sige at vi bare er glade for Magi,

http://www.magimix.com/international/compact3100.php

Den er købt i Irland, men jeg mener også den kan fås her.
Se evt. lidt om tilbehør på siden.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 17-11-03 00:36

> [...]

> jeg ønsker mig en (mini) hakker i julegave. Nu er spørgsmålet bare hvilken
> en er efter jeres mening den/de bedste? Den skal kunne rive/hakke en

En minihakker OG større mængder grønsager???
Undskyld mig (jeg burde vist ligge i min seng nu) - men graver du også have
med en teske?

HVIS det er en foodprocessor, du efterlyser, vil jeg anbefale dig en Braun
combimax, hvor snitteskiven kan varieres i skæretykkelse.
Desværre er den vist udgået af produktion, men det lykkedes mig at få én til
erstatning for min gamle nedslidte (jeg ringede simpelthen rundt til
områdets hvidevareforhandlere).

Hilsen Inger