Scoremiddag
Fra : Helle

Dato : 10-11-03 21:35

Nogen påstår at vejen til en mands (og måske også en kvindes) hjerte går
gennem maven, om det passer skal jeg ikke kunne sige, men det kunne måske
stå sin prøve.
Er der nogen her, som har haft succes med at score en kæreste på baggrund af
en middag og hvad serverer I egentlig for en potentiel kæreste første gang I
inviterer på middag ?

Nysgerrige Helle

Fra : Spangkuk

Dato : 10-11-03 22:08

> [...]
baggrund af
> en middag og hvad serverer I egentlig for en potentiel kæreste første

Jeg scorede en skøøøn kæreste ved at servere gnaveben på første date.

Prøv selv at holde på formerne og den pletfrie læbestift, imens
kødtrevlerne hænger ud imellem tænderne ...

Men han (i dit tilfælde) skal ha' humor !

Spang

Fra : Ralph

Dato : 10-11-03 22:47

"Helle" <hellesadrtilnyheder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> en middag og hvad serverer I egentlig for en potentiel kæreste første gang

Lang hisorie.................

Mødte min nuværende - eneste - kone i marts ´85, var sammen - one-night - et
par gange, besluttede at mødes for alvor til Midtfyens i ´85, jeg kom for
sent, skrev og ringede lidt sammen og skulle så - endeligt - mødes 9. nov.
´85, kl. ca. 12-13 stykker, var nervøs, ringede og udsatte 2-3 gange, men
cyklede til sidst til Silkeborg - fra Odder - og var i Silkeborg omkring kl.
18. Hanne lidt sur, gav mig en pakke koteletter "lav noget mad". Vi fandt ud
af hvad der var i køleskab og købte en grøn peber og en lille creme fraiche,
lavede karrykoteletter, og vi har været sammen siden.
Jeg laver stadig mad næsten hver dag, selvom Hanne er hjemkundskabslærer.
Moralen må være, lav noget lækkert, men hvis du ikke vil hænge på
madlavningen forever, så ikke helt perfekt, men alligevel, hun VAR sur, så
hvis denne ret ikke havde været perfekt, så.............

--
venligst
Ralph

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-11-03 22:40

[Helle | Mon, 10 Nov 2003 21:34:38 +0100]

>Er der nogen her, som har haft succes med at score en kæreste på baggrund af
>en middag og hvad serverer I egentlig for en potentiel kæreste første gang I
>inviterer på middag ?

hehe, "næsten"

Første gang vi sås var det venskab der skulle opstå, så det blev blot en
hyggelig italiensk restaurant med pizza og dessert.

Anden gang var det "lidt" mere, så jeg havde planlagt en lille
scoremiddag:

1. Forret: Hummerhaler i hvidløgssauce m/ bondebrød

Frosne hummerhaler fordeles i små indfast skåle, der kommes i hver af
dem 1 spsk. hvidvin, 1 spsk. smør smør, presset hvidløg og lidt peber,
og de kommes i en meget varm ovn i ca. 5 minutter.

Bondebrød: Almindeligt hvidt brød, hvor en del af hvedemelet er
erstattet af grahamsmel; lavet med ganske lidt gær, koldhævet længe og
bagt længe.

2. Hovedret: Marineret svinemørbrad stegt på sten, med salat og
friturestegt "puffede" kartoffelskiver.

Svinemørbrad var renset og skåret til små bøffer der var marineret i en
whisky/citron-, en barbecue- og en hvidløg/urter marinade (altså 1/3 af
hver) som man så selv sad og stegte på en meget varm stenplade.

Dertil en god grøn salat, samt tynde skiver kartofler med kræl, der var
friturestegt under høj varme til de puffede op som små puder.

3. dessert: Små marengstoppe m/ ristet kokosparfait.

Små bagte marengstoppe forledes i et fladt fad, en god parfait laves på
æggeblommer, sukker og piskefløde, og den ristedet (afkølede) kokos
vendes i - ismassen fordeles over marengstoppene og det fryses færdigt.

I virkeligheden endte aftenen med at det aldrig blev tid til mad...

Vi sad og drak hvidvin, snakkede om alting, blev lidt fulde, lidt
fjollede og meget glade for hinanden, så vi gik i seng, nussede, dyrkede
sex, sov gladeligt... og spiste desserten næste dag til morgenmad

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Padmé Amidala

Dato : 10-11-03 23:45

Snip en masse lækkerier....

Respekt til dig René!
Det lyder som en middag der vil være selv de allernådigste guder værdig.

VH
Padmé

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-11-03 23:08

[Padmé Amidala | Mon, 10 Nov 2003 23:44:59 +0100]

>Respekt til dig René!
>Det lyder som en middag der vil være selv de allernådigste guder værdig.

Hehe - mange tak.

selv synes jegi dag at menuen var noget "90er agtig", så jeg tror nok at
den i dag ville blive anderledes -

Forretten ville være lun eller kold - det ville være både en lille
"hapser" først og en rigtig forret, og hovedretten ville være lidt
mindre betydende.

Desserten ville være et udvalg af 2-3 mindre ting der komplementerer
hinanden; men stadigvæk ville jeg passe på at ikke gøre det hele "for
meget" ... en scoremiddag skal være intim og hyggelig.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 17-11-03 22:35

Hej René

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:

> [...]
> fjollede og meget glade for hinanden, så vi gik i seng, nussede, dyrkede
> sex, sov gladeligt... og spiste desserten næste dag til morgenmad

*GGG*

Du har en heldig kæreste )))

/Seb
--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-11-03 23:31

[Sebastian Adorján Dyhr | Mon, 17 Nov 2003 22:34:56 +0100]

>*GGG*
>Du har en heldig kæreste )))

Hehe - mange tak - det var sødt sagt :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 23-11-03 16:24

Hejsa

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:

> [Sebastian Adorján Dyhr | Mon, 17 Nov 2003 22:34:56 +0100]

> Hehe - mange tak - det var sødt sagt :)

Jamen det var da så lidt - herligt at du deler af din viden her; men
hils kæresten i øvrigt - nu steg PB'en så i øvrigt af i skærmen (den var
indforstået - beklager).

/Seb

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 10-11-03 23:00

Spansk flue

KS

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 10-11-03 23:21

"Helle" <hellesadrtilnyheder@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen påstår at vejen til en mands (og måske også en kvindes) hjerte
> går gennem maven,

Den nemmeste og hurttigste vej til mandens hjerte er....

En kniv ind gennem brystet.

Sorry! Kunne ikke lade være *S*

> Er der nogen her, som har haft succes med at score en kæreste på
> baggrund af en middag og hvad serverer I egentlig for en potentiel
> kæreste første gang I inviterer på middag ?

MIG til forret *GF*

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 17:35

> [...]
af
> en middag og hvad serverer I egentlig for en potentiel kæreste første gang

Selvom vi kom sammen i forvejen (på daværende tidspunkt et halvt års tid)
havde jeg stor succes med følgende;

Omgivelser; et styks gammelt bord med en rød og hvidternet dug. (Købes i
stofforretninger for en halvtredser). Levende lys, sæføli - og italienske
klassikere på anlæget. Lige da hun trådte ind ad døren, stormede den der
"when the mooooon hits the sky..." ud af anlæget.

forret; skinke/melon

hovedret; spagfhetti med kødboller i tomatsauce (hjemmelavet)

dessert; tiramisu

- og så italienske oste til sidst.

Serveres med et glimt i øjet, så Lady og vagabonden temaet ikke falder helt
til jorden. Et hit, der stadig snakkes om to år efter.

Jan

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-03 07:15

<jan> wrote in message news:3fb113f3$0$9789$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Serveres med et glimt i øjet, så Lady og vagabonden temaet ikke falder
helt
> til jorden. Et hit, der stadig snakkes om to år efter.

Men vigtigst er at man er SULTEN

Sult er det bedste krydderi

Både mht mad, erotik og glimt i øjet(som vel betyder uærlighed, og
forandring fryder hvis ærlighed keder) er sulten vigtigt motiverende
Næ, når man har fortalt om sin fortid og mættes sig med gastronomi og vin,
så spør man "skal vi bolle" og er partneren til det, så skorer man hinanden.

At afrodisiac eller andet kemisk gir skoring er vås - kun ulovlige
psykofarmaka (og alkohol) kan gavne forførelse

Er hun herskesyg domina, vil hun gerne have at slaven har lavet mange
foretter - så er han nok også til langt forspil.

Har man indhold i livet snakker man ikke om Lady&vagabond spaggettideling i
to år efter....

Men provokerer man med at smide en pakke rugbrød og en pose marcipankonfekt
i skødet på hende, eller hvad man har, idet man spørger om hun er sulten, så
vil hun måske imponeres af at man ikke er opvartende slave men "spiser for
at leve og ikke lever for at spise".

Fra : -V-

Dato : 18-11-03 13:42

Helle wrote:
> [...]
> baggrund af en middag og hvad serverer I egentlig for en potentiel
> kæreste første gang I inviterer på middag ?

Hvordan gik aftenen så?

Og du kan vove på at udelade nogle detaljer....

-V-

Fra : Helle

Dato : 18-11-03 14:42

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Hvordan gik aftenen så?
>
> Og du kan vove på at udelade nogle detaljer....

Ak ja, det skulle desværre ikke være...
Men maden blev god og blev rost. Fadkoteletter og ris.

Helle