Inspiration til udendørstrappe?
Fra : Carsten Kring

Dato : 16-04-01 21:52

Hej!

Jeg skal have lavet to stk. udendørs trapper ved vores hus, hvor der er en
del niveauforskel.

Jeg vil gerne høre gruppen, om I kan henvise til nogle sider, hvor jeg kan
søge inspiration til udformning og flisevalg samt evt. hvordan jeg kan gribe
det an.

Den ene skal laves her:
http://www.sitecenter.dk/kringsplace/billederudeframaj2000/view.nhtml?profil
e=billederudeframaj2000&UID=10005

- hvor det er meningen, at trappen skal "føres rundt" om hjørnet af huset,
og den lange opgang fra vejen skal sløjfes.

Den anden skal laves her:
http://www.sitecenter.dk/kringsplace/billederudeframaj2000/view.nhtml?profil
e=billederudeframaj2000&UID=10007

- hvor jeg skal have lavet en stensætning til at "fange" niveauforskellen
på ca. 1,5 meter. Der skal være stensætning på begge sider af trappen, og
jeg vil gerne have at trappen snor sig lidt, så den ikke bare er lige og
kedelig. Trappen skal være udfor døren, som går ind til vores køkken/alrum.

På forhånd tak...

mvh/Carsten

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 17-04-01 18:03