Hvor. f..... køber man en LE.?
Fra : P.Christensen

Dato : 25-11-03 21:34

Hej er der nogen der ved det, for jeg kan ikke finde nogle steder der har
såden en.

Hilsen Palle

--
Alle mails fra www.kirkevaenget.dk er scannet med Norton Antivirus

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 25-11-03 21:37

Hej

P.Christensen wrote:
> Hej er der nogen der ved det, for jeg kan ikke finde nogle steder der har
> såden en.

Sidst jeg så en var i Silvan for et par måneder siden.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : P.Christensen

Dato : 25-11-03 21:41

Tak for hurtigt svar.

Palle

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 25-11-03 21:43

Hej

P.Christensen wrote:
> Tak for hurtigt svar.

Velbekomme. Det var et tilfælde. Jeg kom lige forbi computeren

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Carsten

Dato : 25-11-03 21:49

Hej Pia.
Jeg har en gammel een jeg gerne vil sælge. Den er godt nok lidt rusten, men
den kan sagtens slibes op.
Hvis du er interesseret kan jeg maile et billede af den.

Fra : Carsten

Dato : 25-11-03 21:50

Hvad skal du bruge den til - om jeg må være så fri?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 26-11-03 06:34

Hej

Carsten wrote:
> Hvad skal du bruge den til - om jeg må være så fri?

Aner det ikke. Det er ikke mig der spørger efter en le.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-11-03 22:07

> Hej er der nogen der ved det, for jeg kan ikke finde nogle steder der har
> såden en.

Jem og fix, Råd og Dåd, Bauhaus, Harald Nyborg - og som en nævnte, Silvan.
Muligvis ikke lige årstiden, men om sommeren har de dem i hvert fald.

Mvh Maria

Fra : Aksel

Dato : 25-11-03 22:19

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der ved det, for jeg kan ikke finde nogle steder der har
> [...]
Harald er din ven i nøden.

Hilsen Aksel

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-11-03 00:08

Aksel <akselj.fjerndette@jensen.mail.dk> skrev:

> Harald er din ven i nøden.

Ja, han er nødlidende. Søger man på ordet "le" på
http://www.haraldnyborg.dk får man en frygtelig masse
sider hvor denne bogstavkombination indgår, men det
er meget vanskeligt at finde en le. Jeg må le

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Aksel

Dato : 27-11-03 22:10

"Allan Vebel" <nospam@vebel.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, han er nødlidende. Søger man på ordet "le" på
> http://www.haraldnyborg.dk får man en frygtelig masse
> sider hvor denne bogstavkombination indgår, men det
> er meget vanskeligt at finde en le. Jeg må le

HN katalog side 182.
Leblad best. nr. 3437 259 kr.
Slåstage best. nr. 4022 159 kr

Fra : Plett

Dato : 26-11-03 22:23

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der ved det, for jeg kan ikke finde nogle steder der har
> såden en.
>
> Hilsen Palle

Hej Palle

Du finder sådanne på: www.argoshoppen.dk
Søg efter følgende: leblad, leskaft, lestryger og le-stryger i deres
søgefelt på forsiden.
mvh
Plett

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-11-03 23:07

Plett <p_lett@msn.com> skrev:

> Du finder sådanne på: www.argoshoppen.dk

Hm! Død side som slet ikke eksisterer, siger:

http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=argoshoppen.dk&pageid=82&action=cmsview&lang=da

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Calle.

Dato : 26-11-03 23:17

Allan Vebel wrote:

> Hm! Død side som slet ikke eksisterer, siger:

da det jo normalt er noget der bruges i landbruget, så skal der nok stå agro
istedet for argo. Prøv http://www.agroshoppen.dk/

--
Calle

Fra : Inger Pedersen

Dato : 26-11-03 23:19

> Hm! Død side som slet ikke eksisterer, siger:

Prøv google: agroshoppen i stedet for - der er ikke stavekontrol på internet

Ellers den nærmeste maskin- eller foderstofhandel live.

Hilsen Inger

Fra : Carsten

Dato : 26-01-04 23:25

Jeg har een til salg.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 27-01-04 10:50

"Carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse

> [...]

Spørgsmålet har været stillet før.
Det er - stadigvæk - agro- og ikke argo.

Hilsen Inger