Manual til Daewoo TV
Fra : Marlene

Dato : 23-11-03 17:46

Hej.

Jeg undskylder på forhånd, hvis dette er den forkerte gruppe til mit
spørgsmål - jeg synes ikke at kunne finde en, der passer.

Er der nogen her i gruppen, der har et Daewoo TV? Det er et ganske billigt
TV, og mit problem er, at jeg har forlagt manualen (da vi lige er flyttet);
jeg har trykket "Key" ind, og nu er fjernsynet totalt låst. Nogen som ved,
hvad jeg skal gøre?

Tak på forhånd.

Mvh. Marlene.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 23-11-03 17:49

Hej

Marlene wrote:
> Jeg undskylder på forhånd, hvis dette er den forkerte gruppe til mit
> spørgsmål - jeg synes ikke at kunne finde en, der passer.

Den gruppe du leder efter hedder news:dk.teknik.tv+video.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Marlene

Dato : 23-11-03 18:02

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Den gruppe du leder efter hedder news:dk.teknik.tv+video.

Tusind tak ))

Mvh. Marlene.