Brugsvejl. til Moulinex microovn
Fra : Claus Thorup

Dato : 17-11-03 18:17

Hej,
Jeg har fået en Moulinex Microovn foræret, men mangler en brugsvej. til den.
Modellen er Moulinex Crousty Grill 1100W - B945WG og så står der også et
typenummer 4854279 på den.
www.moulinex.com kunne ikke hjælpe.
Har I et forslag, hvor en sådan vejledning kan skaffes via nettet? Det er
underordnet om den er på dansk, tysk, engelsk eller fransk.

Mvh
Thorup

Fra : Exit

Dato : 23-11-03 16:57

Prøv at ringe til denne de kan måske hjælpe:
Appliance A/S

Blokken 67
3460 Birkerød
Phone: 70205701