Sjov miniovn
Fra : S.A

Dato : 17-11-03 17:50

Hej

Er der nogen i gruppen der har erfaring med denne mini brændeovn.
http://www.boatbuilding.dk/artikler.htm
De skriver at den også kan installeres i eks. sommerhuse. Det ville være en
"brangod" ide til vores lille hus hvor pladsen er meget sparsom. Men jeg vil
lige høre om der er nogen der har kendskab til ovnen, på godt eller ondt.

VH
S.A

Fra : Kenneth

Dato : 17-11-03 20:08

Den er da lidt dyr til et sommerhus hvor der vel godt kan stå en lidt større
standard ovn som kan fåes til 1900,-kr. Til en mindre båd kan jeg godt se
den er god, men det kommer jo også an på budget plads.

Hilsen Kenneth

Fra : S.A

Dato : 17-11-03 20:19

> [...]
> standard ovn som kan fåes til 1900,-kr. Til en mindre båd kan jeg godt se
> den er god, men det kommer jo også an på budget plads.

Hej Kenneth

Jep...den er lidt dyr, men det er det med pladsen.
Der er ikke mange m2 at gøre godt med
Hvilken ovn tænker du på til 1900,- ?

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 17-11-03 23:21

On Mon, 17 Nov 2003 20:19:26 +0100, "S.A" <s.a@e-mail.dk> wrote:

>Der er ikke mange m2 at gøre godt med
Så må det da lige være løsningen.
Jeg har ikke erfaringer, men da min søster er ved at bygge en båd om
til beboelse, sendte jeg straks linket til hende, og det viser sig så,
at hun lige har købt to af slagsen.
Min søster og svåger er meget kvalitetsbevidste, så det må da betyde
at ovnen ikke er det rene pjat.

mvh kmo