Afstemning vedr. gulvbelægning
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-11-03 12:14

Hvad er mest trendy vedr. gulvbelægning i køkken/alrum/stue?
(rummene "glider" over i hinanden uden dør/gang)

Klinker eller træ?

Spørgsmålet skal ses i sammenhæng med begrebet "Helt solgt", hvor en
ejer ønsker at udskifte gulvtæpper til "noget andet" ifm. et salg af
et hus. Der er ret mange kvadratmeter og delvis gulvvarme, der måske
burde omfatte noget mere alt efter afstemningsresultatet...

Kom med din uforbeholdne mening om spørgsmålet

/Mogens

Fra : Jesper Bach

Dato : 13-11-03 12:18

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> [...]
> burde omfatte noget mere alt efter afstemningsresultatet...
>
> Kom med din uforbeholdne mening om spørgsmålet

Jeg stemmer på 25 mm fyrreplanker , som jeg får lagt nøjagtigt samme sted
her i weekenden.

Gulvvarme hvor man står og laver mad, samt sidder ned ved bordet (i hele
rummet altså).

/jesper

Fra : Roberto Saldo

Dato : 13-11-03 12:55

Jesper Bach wrote:
> "Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Jeg stemmer på 25 mm fyrreplanker , som jeg får lagt nøjagtigt samme sted
> her i weekenden.

25mm har ikke noget med planker at gøre, det er jo nærmest forskalling :)

> Gulvvarme hvor man står og laver mad, samt sidder ned ved bordet (i hele
> rummet altså).

Lyder godt.
Klinker er hårde at gå rundt på og taber man noget i køkkenet er det
eller gulvet ødelagt. Træ er at foretrække.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Hanne

Dato : 13-11-03 15:01

> Klinker eller træ?

Helt klart træ!
Jeg er selv den ulykkelige ejer af et murstensgulv i køkkenet. Det er alt
for hårdt for benene.

mvh
Hanne

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-03 21:25

Helt klart oliebehandlet træ.
Taber du noget på lakeret træ så der slåes mærker i lakken, kan det ikke
repareres uden at det er synligt.

Og med gulvvarme = lamelparket.

Ole