hund der gør
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 17:34

Hej NG

Har et spørgsmål, ved ikkeom det er den rigtige gruppe, men prøver alligevel
Vi har en nabo som har en hund i hundegård i hans have, og den gør så snart
han tager hjemmefra til han kommer hjem, og hvis man vil have fred er man
nødt til at gå ud i sit køkken, og det synes jeg ikke kan passe, hvad gør
vi?, hvis manden nu ikke vil lade sin/sine hunde gå inde, istedet for ude?

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-11-03 17:57

On Wed, 12 Nov 2003 17:33:37 +0100, "Mette og René" <øåæ.øåæ> wrote:

> [...]
>vi?, hvis manden nu ikke vil lade sin/sine hunde gå inde, istedet for ude?

Jeg har (eller nærmere har haft, det er ikke så slemt mere) samme
problem. Naboens hund gør så snart det er mørkt - den er vist mørkeræd.
Når man så henad midnatstid virkelig har det bæst på nerverne, så fant
jeg min lommelygte, gik ud på vejen og hen i nærheden af hunden og lyste
på den. Så blev den bange og løb ind i hans garage, så kunne man næsten
ikke høre dyret mere.

Men den løsning kan du nok ikke bruge til noget.....

http://www.gartneriet.dk

Fra : Mars

Dato : 12-11-03 18:04

Jeg mener at kunne huske en lign situation som en kollega havde !! han
henvendte sig til politiet og fik den besked at de ikke kunne gøre noget
medmindre han optog det . med et video kamera eller lign der kunne sætte
dato på ! det lyder gak men den er vist go nok :)

Mvh

Martin

Fra : Carina

Dato : 12-11-03 19:40

Jeg ville nok starte med at gå ind til naboen og fortælle ham om problemet,
han er måske ikke klar over at hans hund larmer hele dagen, så har han jo en
mulighed for at løse det til tilfredshed for begge parter..
--
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Peter Andersen

Dato : 12-11-03 20:21

Du kan stille dette spørgsmål i dk.fritid.hund der er svare lysten meget
stor

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 20:32

> Du kan stille dette spørgsmål i dk.fritid.hund der er svare lysten meget
> stor

Mon ikke de fleste har læst det

Fra : Peter Andersen

Dato : 12-11-03 21:09

> Mon ikke de fleste har læst det
Er det fra formodningen om at alle der holde hund også har hus og have ,
jeg tvivler på at det er alle der holder begge grupper

/Peter

Fra : Pia-Helene

Dato : 13-11-03 01:19

Snak strax med naboen om problemet!

Jeg har oplevet en lignende situation, hvor det var MIN hund som var
fredsforstyrren. Men jeg anede jo ingenting før nogen kom og sagde det til
mig, det skete jo kun når jeg ikke var hjemme. Giv manden en chance for at
skabe bedre forhold for sin hund, ved at gøre ham opmærksom på at den rent
faktisk ikke trives i den nuværende situation. Han ender såmænd nok med at
blive helt taknemmelig

mvh
Pia-Helene

Fra : Pia J

Dato : 13-11-03 10:24

"Pia-Helene" <pia-helene@post.tele.dk> wrote in message news:3fb2cde2$0$9757

> skabe bedre forhold for sin hund, ved at gøre ham opmærksom på at den rent
> faktisk ikke trives i den nuværende situation. Han ender såmænd nok med at
> blive helt taknemmelig

Jeg ville bestemt blive glad for at få den slags at vide. De fleste
hundeejere ønsker trods alt ikke at deres hund er ulykkelig.

Pia