Smedejerns låge
Fra : Paw Jensen

Dato : 12-11-03 06:09

Hej alle.

Hvor køber man/får man lavet en smedejernslåge på mål ??

Den skal være 4-5 meter bred, og med motor.

Jeg har indhentet et par tilbud, men alle ligger +25.000,- og det vil jeg
sgu ikke ofre.

Mange hilsner

Paw

Fra : Bo Christensen

Dato : 12-11-03 08:40

så køber man en svejser, og går i gang,
alternativt, så tager man ned på det lokale medborgerhus, og laver en
mvh bo

Fra : Paw Jensen

Dato : 12-11-03 19:00

Jeg har CO2 svejser, og værksted, men gider ikke bruge tiden på det.
Vil hellere tjene pengene på noget jeg er god til, og så betale en anden der
er god til at lave havelåger for at lave een....

Fra : Peter Schrøder

Dato : 13-11-03 10:23

"Paw Jensen" skrev...
> [...]
der
> er god til at lave havelåger for at lave een....

Hvad med at spørge på en skole hvor smede uddannes?
Det kan være de står og mangle en eksamensopgave...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-11-03 09:23

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den skal være 4-5 meter bred, og med motor.
>
> Jeg har indhentet et par tilbud, men alle ligger +25.000,- og det vil jeg

Man prøver og se om de forskellige nedbrydningsfirmaer ikke ligger inde med
en der passer.
Der er fx. http://www.skave-nedbrydning.dk/

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 12-11-03 12:56

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> wrote in

Paw
Jeg har tilladt mig at sende din E-mail adresse til min far (Horsens
området).
Han har et lille maskinværksted og har gjort i gelændre m.m. til
boligblokke.

Jens Borchert Pedersen
Østfyn
Mailto:jbp@vip.cybercity.junkdk