(Gen)opsætning af radiator?
Fra : René

Dato : 09-11-03 20:25

Halløj NG

Nogen her der har erfaring med opsætning af radiatore?

Vi har nu renoveret den gamle stue fuldt ud, pillet radiatoren ned for at
komme af med de cellotex plader der sad bagved, og skal nu have radiatoren
op igen.
Der er følgelig kommet ca. 12 mm. ekstra afstand fra væggen til rørene
(frem/retur), på frem-røret er der en fast bøjning....

Hvordan sætter jeg den radiator op igen - det er ved at være på tide...

René

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-11-03 22:51

René <6hx lear@oncable.dk (fjern6hx)> skrev:

> Der er følgelig kommet ca. 12 mm. ekstra afstand fra
> væggen til rørene

Skær et par klodser i krydsfiner og sæt dem ind under
de beslag du har pillet ned - så skulle det passe.

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Calle.

Dato : 10-11-03 15:43

René wrote:
> [...]
> (frem/retur), på frem-røret er der en fast bøjning....
>
> Hvordan sætter jeg den radiator op igen - det er ved at være på

Lav nogle 12mm plade, som sættes bag beslagene, så du er ude hvor den sad
før, så passer rørene stadig

--
Calle

Fra : René

Dato : 10-11-03 21:03

tjaaa - hvsvært er det egentligt?
takker for at åbne mine øjne...!!

René

Fra : Roberto Saldo

Dato : 11-11-03 13:27

René wrote:
> tjaaa - hvsvært er det egentligt?
> takker for at åbne mine øjne...!!

Hvordan kan det være dine vægge er blevet tyndere?

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Calle.

Dato : 11-11-03 15:01

Roberto Saldo wrote:
> Hvordan kan det være dine vægge er blevet tyndere?

manden skrev
--klip--
for at komme af med de cellotex plader der sad bagved
--klip--
mon ikke de har fyldt de 12mm det drejer sig om
--
Calle