Blandingsbatteri defekt?
Fra : Zodiax

Dato : 09-11-03 15:47

Jeg har et blandingsbatteri af ukendt mærke, der er begyndt at drille. Det
startede med at man skulle skrue mere og mere ned for temperaturen på
batteriet for at vandet ikke skulle være for varmt. Dvs. at for at få
behagelig varmt vand skulle batteriet stå på 20 grader og ikke omkring 38
grader som da det var nyt. Nu er problemet at selv når det står på 20 grader
er vandet alt for varmt og jeg kan ikke skrue længere ned. Jeg har fjernet
det håndtag man regulerer temperaturen med, men kan ikke lige se at der
skulle være noget galt.

Er der noget der ved hvad det kan skyldes, og hvordan jeg kan løse
problemet?

--
Zodiax

Fra : kiras12000@yahoo.dk

Dato : 09-11-03 19:48

--
Hej zoxiax
det kunne tyde på et kalkproblem.Hvis du kan afmontere batteriet

Fra : Zodiax

Dato : 09-11-03 20:49

<kiras12000@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> batt.
> Monter igen og afprøv.
> Det er et problem når batteriet er ukendt.

Inden jeg så dit indlæg havde jeg sprøjtet kalkfjerner ind alle tænkelige
steder, og nu virker den perfekt igen

--
Zodiax