Plantespørgsmål
Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 26-11-03 16:44

Haft akvarie i ca. 3 mdr., så må betragtes som absolut nybegynder i denne
hobby.

Akvariet virker særdeles velfungerende (ingen døde fisk, planter der gror
som var det ukrudt, guppy'er der har fået unger) med undtagelse af
planterne, der er begyndt at blive de rene stængler i bunden.
Min formodning er, at der måske kommer for lidt lys til bunden, men før jeg
begiver mig ud en måske unødvendig investering, vil jeg høre, hvad gruppen
mener om planteproblemet.

Info: 85 liters selskabsakvarie med et 18W's rør, som belysning.

På forhånd tak
Lise-Lotte Gerding /Lotte-mor
http://www.fyldepennen.dk

Fra : thomas schreiber

Dato : 26-11-03 16:46

> [...]
jeg
> begiver mig ud en måske unødvendig investering, vil jeg høre, hvad gruppen

Korrekt.

> Info: 85 liters selskabsakvarie med et 18W's rør, som belysning.

Hvis det er muligt, så tilsæt ét rør mere, eller sørg for at beskære dine
planter således der kommer mere lys ned til bunden.

--

Venligst,
Thomas Schreiber (8000 Århus C)