GrapgicConverter 4.0.7 - på dansk
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 16-04-01 21:08

Så er GraphicConverter version 4.0.7 klar til download, enten direkte
fra:

<http://www.lemkesoft.com>

eller via:

<http://homepage.mac.com/mothsoft/>

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Peter Gersmann

Dato : 17-04-01 02:16

In article <1erz9f9.1c6ve8f13tjgxqN%mogensth@post11.tele.dk>,
mogensth@post11.tele.dk (Mogens Thyregod) wrote:

> Så er GraphicConverter version 4.0.7 klar til download, enten direkte
> fra:

Du godeste - GraphicConverter burde lægges ind i Software Update - det
er umuligt at følge med i et program der har så mange bugs og
opdateringer.

//Peter

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 17-04-01 23:31

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Du godeste - GraphicConverter burde lægges ind i Software Update - det
> er umuligt at følge med i et program der har så mange bugs og
> opdateringer.

Du kan jo bare sætte iCab til at checke
<http://homepage.mac.com/mothsoft/lemkesoft.html>
f.eks. hver 14. dag 8¬)
eller lave et fikst lille AppleScript

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-04-01 19:07

Peter Gersmann wrote:

> Du godeste - GraphicConverter burde lægges ind i Software Update - det
> er umuligt at følge med i et program der har så mange bugs og
> opdateringer.

Ja det tør siges - en af de dummeste bugs i 4.0.7 er, at hvis man
gennemser en mappe billeder med GrapgicConverter's "slideshow" funktion,
så har alle billederne pludselig skiftet creator, så de åbner i
GrapgicConverter, når man dobbeltklikker på filerne.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Gersmann

Dato : 23-04-01 19:43

In article <3AE46F57.9FD32F14@niels-ebbesen.net>,
info@niels-ebbesen.net wrote:

> [...]
> så har alle billederne pludselig skiftet creator, så de åbner i
> GrapgicConverter, når man dobbeltklikker på filerne.

Microsoft style :-/

//Peter

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 23-04-01 20:17

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> så har alle billederne pludselig skiftet creator, så de åbner i
> GrapgicConverter, når man dobbeltklikker på filerne.

Da kun hvis flg. i Preferences er valgt:
Open: General: Change file type.

Den indstilling har man da kunnet ændre i ufatteligt mange tidligere
generationer af GC.

Thomas Tvegaard

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 23-04-01 20:35

Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> skrev:

> Da kun hvis flg. i Preferences er valgt:
> Open: General: Change file type.
Men problemet med 4.0.7 er, at den ikke kan læse ens gamle indstillinger
- det er i hvert fald min erfaring. Det er mildest talt møgirriterende
at skulle sætte alting igen (inkl. ens registreringsnummer). Hmpf.

Nå, men det er jo ellers stadig et dejligt program, som vi jo endda er
så heldige at have på dansk.

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-04-01 20:34

> [...]

> med GrapgicConverter's "slideshow" funktion, så har alle billederne
> pludselig skiftet creator, så de åbner i GrapgicConverter, når man

Også hvis du slår denne funktion fra?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april