opstart af akvarium
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 08:31

Hejsa gruppe.

jeg har endelig fået købt mig et større akvarium end det 54 liters jeg har
haft i et års tid...valget faldt på et 128 liters som nu er sat op og
startet inde i stuen....her er det så mit spørgsmål kommer:
Det har stået i ca en uge nu og kørt med pumpe, varme samt planter men jeg
synes det er som om vandet lugter mærkeligt ..såen lidt gammelt....hvilket
jeg ikke kan forstå da jeg startede det på 54 liter op på nøjagtig samme
måde og jeg synes ikke jeg kan huske det lugtede sådan dengang....hvad kan
dette skyldes eller er det meget normalt det lugter sådan i starten og jeg
bare ikke kan huske det var sådan???
på forhånd tak

mette

Fra : Jonas Andersen

Dato : 18-11-03 19:59

har du sat en ny rod i det nye akvarium.

Hilsen Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-03 21:56

hejsa

hva mener du med en ny rod??
jeg har plantet 5 planter derudover har jeg en lavasten og en" kunstig rod"
som vist er lavet af noget keramik halløjsa

--
MVH Mette