Lidt mere om lys
Fra : John Pedersen

Dato : 16-11-03 20:43

Hej NG

Hvis man vil give sine fisk og planter 12 timer lys i døgnet, har de da
nogen praktisk betydning hvorvidt man har lyset tændt 12 timer i træk eller
eksempelvis 2 x 6 timer ?

På forhånd tak

John

Fra : thomas schreiber

Dato : 16-11-03 22:11

> [...]
>
> Hvis man vil give sine fisk og planter 12 timer lys i døgnet, har de da
> nogen praktisk betydning hvorvidt man har lyset tændt 12 timer i træk

Har du det bedst med at solen står op og går end hver 6 timer, eller vi du
helst have 12 timer af hver?
Vil du helst sove 6 timer, stå op og gå på arbejde, komme hjem igen efter 6
timer og sove gentage det?

Tror ikke fisk og mennesker er så forskellige

--

Venligst,
Thomas Schreiber (8000 Århus C)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-11-03 09:58

thomas schreiber skrev i sit indlæg:

> Tror ikke fisk og mennesker er så forskellige

Jeg tror heller ikke, at det er så heldigt - jeg MENER at kunne huske et
indlæg her i gruppen fra en, der havde prøvet det - men det havde vist
ikke været så godt.

Men det er længe siden, så indlægget er ikke lige til at finde.

Mit lys tænder kl 11.30 og slukker kl 23.30.

Så er der lys, når jeg er hjemme og om morgenen har jeg alligevel ikke
tid til at kigge på det.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.