baggrunds plade - hvilken?
Fra : Schuberti

Dato : 15-11-03 22:07

jeg har planer om at lave en baggrundsplade til mit 80 liter akvarie, dvs.
den skal ikke fylde meget ind i akvariet, men helst være så flad som muligt!

planen er at sætte barkstykker på en plade og bruge den som baggrund, men
hvilke plade skal man bruge? matriale mæssigt!

pfht
schuberti

Fra : Joker

Dato : 15-11-03 23:13

On Sat, 15 Nov 2003 22:06:46 +0100, Schuberti wrote:

> jeg har planer om at lave en baggrundsplade
>

> pfht
> schuberti

Hvad med noget Beatles, eller som du selv er inde på Schubert??
--
MVH Per
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Jakob

Dato : 18-11-03 16:00

> Hvad med noget Beatles, eller som du selv er inde på Schubert??

Ha! Uha hvor er det godt med lidt humor en gang imellem...!

Jakob