Digital Signatur
Fra : David Blangstrup

Dato : 25-11-03 13:10

Nu har jeg prøvet at installere Digital Signatur med Mozilla, efter at
have fået tilsendt min PIN kode, og alt går godt lige indtil jeg skal
lave backup. Jeg husker de rigtige kodeord, laver de rigtige kodeord, og
får så beskeden: Backup fejlede af ukendte årsager! Er der andre, der
har prøvet dette?

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 25-11-03 14:38

fornavn@efternavn.org (David Blangstrup) writes:
> [...]
> lave backup. Jeg husker de rigtige kodeord, laver de rigtige kodeord, og
> får så beskeden: Backup fejlede af ukendte årsager! Er der andre, der

Ikke lige på en Mac... Men prøv at læse denne lille diskussion:

http://makeashorterlink.com/?S602253A6

Det er vist en bug i Mozilla.

PS. Det hedder et digitalt certifikat, det du installerer. Signaturen
kommer først når du - ja - signerer

--
Jesper
Certifikat-nørd

Fra : David Blangstrup

Dato : 25-11-03 15:17

<jesper@FJERNveloce.dk> wrote:

> [...]
>
> http://makeashorterlink.com/?S602253A6
>
> Det er vist en bug i Mozilla.
>
> PS. Det hedder et digitalt certifikat, det du installerer. Signaturen

Tak. De snakker om æ ø å, en diskussion jeg efterhånden har ret tit
men jeg har ikke fundet ud af, om det så er umuligt at downloade mit
digitale certifikat.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 25-11-03 16:00

fornavn@efternavn.org (David Blangstrup) writes:
> Tak. De snakker om æ ø å, en diskussion jeg efterhånden har ret tit

Det er vist et af de to store datalogiske problemer, som aldrig bliver
løst, men blot bliver gjort mere indviklet Ved tegnsæt er
"løsningen" Unicode, men har det skabt færre problemer?

Det andet jeg tænker på er tid. Ja ja - man har da f.eks. i Java en
ganske fin indkapsling, men det er sg ikke blevet nemmere

> men jeg har ikke fundet ud af, om det så er umuligt at downloade mit
> digitale certifikat.

Næh - for dit navn indeholder jo ikke ret mange æ, ø og å'er Måske
har den også andre eksport-problemer... Jeg har ikke umiddelbart nogen
løsning, blot konstateret der er en bug i Mozilla.

--
Jesper

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 25-11-03 17:17

> [...]

> http://makeashorterlink.com/?S602253A6
>
> Det er vist en bug i Mozilla.
>
> PS. Det hedder et digitalt certifikat, det du installerer. Signaturen

Jeg ved ikke om det kan løse dit problem, men jeg installerede
certifikatet i Netscape 7, og efterfølgende virkede det også i Mozilla
(jeg deler ellers ikke profil mellem dem). Jeg har netop været inde og
ændre min forskudsopgørelse med digital signatur i Mozilla.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : David Blangstrup

Dato : 25-11-03 18:09

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> (jeg deler ellers ikke profil mellem dem). Jeg har netop været inde og
> ændre min forskudsopgørelse med digital signatur i Mozilla.

Det kan være jeg skal prøve Netscape 7.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende