Virtual PC og 10.3?
Fra : Anna

Dato : 23-11-03 09:30

Godmorgen,

Er der nogen der har fået henholdsvis Virtual PC 5.0 eller Norton
Antivirus 8.0 til at fungere under 10.3? Jeg synes jeg er lidt uheldig
med mine applikationer - overvejer faktisk at gå tilbage til 10.2 nu...

Er ved at være lidt småknotten over Apple's manglende evne til at lave
bagud kompatible OS'er. Det kan da ikke være rigtigt at man SKAL
opgradere alle sine applikationer bare pga. en styresystemsopgradering.

Nå men varme godmorgen hilsner til jer på denne mørke morgen

Mvh
Anna

Fra : Michael Holm

Dato : 23-11-03 10:25

Anna <notworking@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> opgradere alle sine applikationer bare pga. en styresystemsopgradering.
>
> Nå men varme godmorgen hilsner til jer på denne mørke morgen

Mørke morgen ?? her i hareskoven er det dejligt lyst ! Har lige for
anden gang i meget lang tid været på cyklen igen, istedet for bilen til
bageren

Ved ikke med VPC 5, men 6 kører smertefrit, det kan være du skal kigge
efter en upgrade (den er vist ikke så dyr)..

hvad bruger du antivirus til ?? :))
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Anna

Dato : 23-11-03 11:43

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
>
> Ved ikke med VPC 5, men 6 kører smertefrit, det kan være du skal kigge
> efter en upgrade (den er vist ikke så dyr)..

Hej igen

Det var ikke helt lyst herude vestpå klokken 6.30 da jeg skrev beskeden,
men nu hjælper det lidt på det... men oss kun lidt

Det er godt at høre at VPC 6 kører på 10.3, mange tak for feedbacken. Så
må jeg jo ud og lede efter en opgradering. Ved du tilfældigvis hvordan
VPC kører med Win2000 eller XP? Jeg har tidligere kørt med 98 men er
blevet lidt bange for det OS efter MS ikke vil udvikle mere på den. Jeg
er lidt bange for om XP er langsommere end win98? Znoooooooork

Tjaaa... hvad bruger jeg dog antivirus til? Til at imponere mine PC
venner med? "Se her venner - en mac FÅR ikke virus og her er beviset"
Jeg vil nok bare gerne være lidt på forkant inden de begynder at
udvikle virus'er der bider på mac platformen.... men nu har jeg dog
ventet i 1,5 år siden X kom frem så fremtiden tegner da bestemt lyst...

Go søndag
Anna

Fra : Karl Antz

Dato : 23-11-03 11:53

> [...]

> blevet lidt bange for det OS efter MS ikke vil udvikle mere på den. Jeg
> er lidt bange for om XP er langsommere end win98? Znoooooooork

VPC 6 er optimeret til Win2000 - så det kører faktisk bedre end Win98.

WinXP kører en andelse langsommere - men stadig fint.

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Karl Antz

Dato : 23-11-03 12:01

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> WinXP kører en andelse langsommere - men stadig fint.

.... altså en anelse langsommere end Win2000 - men stadig hurtigere end
Win98
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 23-11-03 16:52

Hej!

Karl Antz wrote:

> ... altså en anelse langsommere end Win2000 - men stadig hurtigere end
> Win98

Hvorfor skal man egentlig køre Windows på en Mac. I hvilke sammenhænge
er der behov for det?

--Martin

Fra : Karl Antz

Dato : 23-11-03 17:19

Martin Agersted Jarl <martin@[sletmaaske]jarl.dk> wrote:

> Hvorfor skal man egentlig køre Windows på en Mac. I hvilke sammenhænge
> er der behov for det?

.... der er stadig en del banker her i danmark der kun kan køre under
windows. Så findes der mennesker der bruger et enkelt program eller to
som kun findes til Windows.

Og så er der sådan nogen som mig der har hele deres pengearbejde på
windows - men foretrækker i det daglige at bruge mac.

hilsen karl

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Michael Holm

Dato : 23-11-03 20:07

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
>
> Og så er der sådan nogen som mig der har hele deres pengearbejde på
> windows - men foretrækker i det daglige at bruge mac.

Heldigvis har Bonusbanken i Herning (og ikast !) lige fået en mac
version op og stå ! så nu bruger jeg den kun til at checke at
hjemmesider virker på begge platforme...

Fra : Anna

Dato : 24-11-03 08:53

> [...]

> Hej!

> Hvorfor skal man egentlig køre Windows på en Mac. I hvilke sammenhænge

Ja for mit vedkommende er det også et spørgsmål om web banking og et sæt
gode ordbøger jeg har på windoze... desuden sætter jeg stor pris på at
have en web browser der kan klare alle de sider som jeg har problemer
med at klare på mac platformen.

Jeg er bestemt ikke tilhænger af windoze - det er nærmest bare for at
overleve at jeg har det liggende.

mvh
Anna

Fra : Anna

Dato : 24-11-03 08:53

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> VPC 6 er optimeret til Win2000 - så det kører faktisk bedre end Win98.
>
> WinXP kører en andelse langsommere - men stadig fint.
>
> hilsen ka'l

Oj det lyder godt

Anna

Fra : Michael Holm

Dato : 23-11-03 20:07

> [...]

> blevet lidt bange for det OS efter MS ikke vil udvikle mere på den. Jeg
> er lidt bange for om XP er langsommere end win98? Znoooooooork

Jeg skal når jeg får taget mig sammen havde lagt XP ind, men på Karls
svar kan man hører det ikke er helt tosset !
Og Steen svarer at du skal havde VPC 5.0.4 !

> [...]
> udvikle virus'er der bider på mac platformen.... men nu har jeg dog
> ventet i 1,5 år siden X kom frem så fremtiden tegner da bestemt lyst...

Jeg har kun ca.7 år i mac verden, men har stadig virus til gode ( 7-9-13
det var ikke en opfording

> Go søndag

i lige måde.

Fra : Karl Antz

Dato : 23-11-03 11:22

Anna <notworking@stofanet.dk> wrote:

> Er der nogen der har fået henholdsvis Virtual PC 5.0 eller Norton
> Antivirus 8.0 til at fungere under 10.3?

Ingen problemer her med VirtualPC 6 - det kører faktisk lidt bedre nu
(WinXP). Så det kan være du er nød til at opgradere.

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Steen Larsen

Dato : 23-11-03 17:19

In article <1g4twxc.1pmqbbz1rwbmdaN%notworking@stofanet.dk>, Anna wrote:
> [...]
> opgradere alle sine applikationer bare pga. en styresystemsopgradering.
>
> Nå men varme godmorgen hilsner til jer på denne mørke morgen

VPC 5.0.4 kører fint på Mac OS X 10.3.1. Jeg havde periodisk problemer
med VPC på 10.3 hvor den gik ned i snegle-fart, men har ikke set
det siden opdatering til 10.3.1.

Fra : Anna

Dato : 24-11-03 08:53

Steen Larsen <steen@remove.lykking.dk> wrote:

> VPC 5.0.4 kører fint på Mac OS X 10.3.1. Jeg havde periodisk problemer
> med VPC på 10.3 hvor den gik ned i snegle-fart, men har ikke set
> det siden opdatering til 10.3.1.

Hej igen

Interessant - tak for det - det kunne være fedt hvis jeg kunne undgå at
lave en opgradering til 6.0. Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal nå
så langt. Jeg har installationsdiscen til VPC 5.0 men jeg kan ikke få
lov til at installere den uden fejlmeddelelser. Måske et det fordi at
der er foretaget nogle opdateringer i 5.0.4...

Mvh
Anna

Fra : Ollie

Dato : 24-11-03 23:52

In article <1g4x773.1f7d7h3gw0nnyN%notworking@stofanet.dk>, Anna
> [...]

> lov til at installere den uden fejlmeddelelser. Måske et det fordi at
> der er foretaget nogle opdateringer i 5.0.4...

Og lad være med at købe en G5 for så virker det slet ikke, VPC kan ikke
benytte den nye processor.

Mvh.
Ole