Jaguar-hjælp i Panther
Fra : Anders Hedegren

Dato : 21-11-03 01:09

Er det bare mig eller får man den gamle Jaguar-hjælp når man klikker på
home-knappen i Mac-hjælp i Panther? Det har selvfølgelig noget at gøre
med at jeg har opgraderet fra Jaguar, men ved nogen hvordan jeg fixer
det?

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-03 02:08

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> [...]
> home-knappen i Mac-hjælp i Panther? Det har selvfølgelig noget at gøre
> med at jeg har opgraderet fra Jaguar, men ved nogen hvordan jeg fixer

Det virker fint her. Hvis jeg vælge Bibliotek og det øverste punkt
Mac-hjælp, så dukker der en side med Panther-hjælp op. Og jeg har også
bare opgraderet fra Jaguar.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Anders Hedegren

Dato : 21-11-03 11:17

> Det virker fint her. Hvis jeg vælge Bibliotek og det øverste punkt
> Mac-hjælp, så dukker der en side med Panther-hjælp op. Og jeg har også
> bare opgraderet fra Jaguar.

Når du bare åbner Hjælp fra f.eks. Finderen, kommer du så direkte til
Panther-hjælp eller kommer du til en hvid side? Jeg har nu fiflet med
mine hjælpe-filer så man nu kommer til Panther-hjælp ved at klikke på
home-knappen.

Det er vel ikke noget stort problem, men alligevel lidt irriterende.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-11-03 19:38

> [...]

> Panther-hjælp eller kommer du til en hvid side? Jeg har nu fiflet med
> mine hjælpe-filer så man nu kommer til Panther-hjælp ved at klikke på

Den eneste hjælp, jeg kan vælge fra Finder, er Mac-hjælp, og den tager
mig direkte til Panther-hjælp. Men der er en hvid side et sekund eller
to, før den åbner. Er der ikke noget om, at en del af hjælpen hentes på
nettet, så det ikke altsammen ligger på computeren?
--
Henrik Münster
Esbjerg