Gule pakker og java?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 19-11-03 08:17

Hej allesammen

I forb. med javaopdat. på10.3.1, har jeg under /libr/reciepts/ slettet
Java 1.4.1, og så skulle der ifølge det jeg har læst (Apple
troubleshooting), dukke en ny op i software opdat.
Det er der ikke.... heller ikke efter genstart. Har hentet
JavaPantherUpdate, så nu indeholder reciepts:

Java. pkg (280 K på disk)
JavaPantherupdate.pkg (1,8MB på disk)

jeg er i tvivl om alt er som det skal være, især fordi jeg fik en
meddelse som jeg kun nåede at se ud af øjenkrogen..... og synes at der
stod noget med java script.

Har kigget lidt i logarkivet ,men det er altså stadig kinesisk for mig!!

1. Hvis jeg sletter java 1.4.1, har JavaPantherupdate så noget at
opdatere på?
2. Er Java 1.4.1 i JavaPantherupdate?
3.Hvad er de gule pakker (.pkg ) et udtryk for?

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 19-11-03 09:32

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> [...]
> opdatere på?
> 2. Er Java 1.4.1 i JavaPantherupdate?
> 3.Hvad er de gule pakker (.pkg ) et udtryk for?

Hej Lone
Dobbeltklik du bare på den gule flyttekasse, der hedder Pantherupdate,
så skal du bare se løjer.

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : David Blangstrup

Dato : 19-11-03 10:50

Morten Lind <forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej Lone
> Dobbeltklik du bare på den gule flyttekasse, der hedder Pantherupdate,
> så skal du bare se løjer.
>
> M.

Jeg glæder mig til du bliver endnu mere pædagogisk!

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Morten Lind

Dato : 19-11-03 11:27

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Jeg glæder mig til du bliver endnu mere pædagogisk!

Hæ, hæ.....så begynder jeg nok bare med "snemand frost", og det glæder
du dig ikke over????))))
(tredive dobbelthager))))
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 19-11-03 17:18

Morten Lind <forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hæ, hæ.....så begynder jeg nok bare med "snemand frost", og det glæder
> [...]

Hvem er "snemand frost"? ))))))
Bare rolig Morten, du er ikke den eneste som pludselig har lagt sig
voldsomt ud i hagepartiet )))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jeg har bare den fordel , at jeg ikke skal barberes!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 21-11-03 08:37

> [...]

> voldsomt ud i hagepartiet )))))))))))))))))))))))))))))))))))
>
> Jeg har bare den fordel , at jeg ikke skal barberes!

Hæ..hæ...."snemand Frost & frøken Tø - gik en tur om Søndersø - fandt
en bænk og slog sig ned - talte lidt om kærlighed........*

Men det ender jo med kysseri - og så smelter han ------
M.der blev barberet i går))))
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)