Toast
Fra : Birte Tromborg

Dato : 18-11-03 00:42

Tak til Sebastian, som foreslog at bruge Toast i stedet for Apples
diskburn. Desværre har jeg kun toast version 3.5.7. og den kan jeg ikke
får til at køre på system 9.2.2.
Jeg har downloaded updater ver. 4.1.3, men den kan ikke opdatere, findes
der udgaver derimellem.
Er der noget (nok meget) jeg ikke forstår ved MacSoup - når jeg har læst
et indlæg - bliver det væk. Er der noget galt i opsætningen?
hilsen Birte

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-11-03 01:22

Birte Tromborg <birte@tromborg.dk> wrote:

> Er der noget (nok meget) jeg ikke forstår ved MacSoup - når jeg har læst
> et indlæg - bliver det væk. Er der noget galt i opsætningen?

Det er fordi du har valgt, at den kun skal vise ulæste. Det bruger jeg
også som standard. Er der kommet 19 nye indlæg siden sidst, er det
nemmest bare at se dem. Men søger jeg efter noget i tidligere indlæg,
vælger jeg at se alle.
Du vælger det i vinduet med listen over indlæg i en
nyhedsgruppen. Nederst til venstre i vinduet er der en menu, du kan
klikke på med musen. Ja, der er faktisk to. I dem kan du vælge, hvilke
indlæg, du vil se. Du kan ændre det bare ved at trykke på de tal, der
står ud for. Og du behøver ikke trykke æble-tasten ned, selv om den står
der. Sådan er MacSOUP. Man skal også bare trykke "f" for at svare på et
indlæg. Min står som standard til 1 i første menu og 7 i anden. Prøv
det, men det gør du nok allerede.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Birte Tromborg

Dato : 18-11-03 20:27

Tak for dit uddybende svar. Jeg kan godt se at det egentlig kun kræver
at man kan læse, så undskyld det lidt dumme spørgsmål, men jeg har lige
fået macsoup på min mac.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 18-11-03 13:57

> [...]

> får til at køre på system 9.2.2.
> Jeg har downloaded updater ver. 4.1.3, men den kan ikke opdatere, findes

Der er nok kommet en betalingsudgave 4.0 og evt. 4.1, der er nødvendig
for at opdatere til 4.1.3
Endvidere findes version 5 både til classic og OS X

I øjeblikket er man oppe på ver. 6.x

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Birte Tromborg

Dato : 18-11-03 20:27

Tak for informationen. Jeg vil prøve om jeg kan finde tilgængelige
versioner på nettet. Skulle nogen ligge inde med en adresse, vil da
gerne have denne.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 18-11-03 20:40

Birte Tromborg <birte@tromborg.dk> wrote:

> Tak for informationen. Jeg vil prøve om jeg kan finde tilgængelige
> versioner på nettet. Skulle nogen ligge inde med en adresse, vil da
> gerne have denne.

Start evt. ved at gå til hestens mule:
< http://www.roxio.com/en/products/index.jhtml>

mvh.