Mac-PC videochat
Fra : Thomas Hansen

Dato : 17-11-03 10:37

Min bedste ven flytter til USA, så for at holde snakken ved lige, har vi
talt om at lave noget videochat med webcams.
Jeg har et gammelt Logitech USB-webcam liggende, som er understøttet af
programmet "Macam". Desværre har jeg ikke kunne finde et program der kan
videochatte på tværs af platformene.
Er der således nogen der kender til en program, hvormed man kan
videochatte fra en mac til en PC og tilbage igen?

/Thomas

--
All hail the black pussy!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : Jesper

Dato : 17-11-03 18:31

Thomas Hansen <no@spam.net> wrote:

> [...]
> Er der således nogen der kender til en program, hvormed man kan
> videochatte fra en mac til en PC og tilbage igen?

iVisit , find den på versiontracker.
global village idiots. - Paul Ginsparg.