Erfaringer med HP PSC 1110?
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-11-03 16:52

Hej

Er der nogen her i gruppen, der har erfaringer med en HP PSC 1110
multifunktionsprinter og så Mac OS 9.x?

Iflg. kassen er der software med til både Mac OS 9.x og til OS X, samt
(selvfølgelig) til Windows 95-XP. Det re en lækker lille sag, - fylder
ikke ret meget mere end en A4 side, og så kan den bruges som stand-alone
kopimaskine uden tændt computer!

Skal jeg være ærlig, - og det skal man jo, - så har jeg endnu ikke åbnet
kassen... Jeg fik nemlig at vide, at jeg bare kunne komme med den igen,
hvis den var uåbnet og dermed også ubrugt....

Så et par erfaringer og evt. tips efterlyses...

mvh. Erik Richard
<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 15-11-03 22:53

Hej fra en navnebroder

Jo, det fungerer fint, eller gjorde. Jeg har brugt den både som printer,
som skanner og som kopimaskine. Den er egentlig købt til min kone, der
arbejder mest på Win. (regnskabsprogram i DOS). Men den blev afprøvet på
min PM 4400, hvor den fungerede fint. Desværre kunne programmet ikke tåle,
at jeg fjernede skrivebordsprinterikonen, da vi flyttede den til min kones
maskine. Nu er hun i gang med noget listearbejde på 4400en, og jeg ville
prøve den igen, så jeg hentede ikonen frem fra den mappe, jeg havde gemt
den i, men uden held. Og desværre er CD-drevet i maskinen gået i stykker,
så jeg kunne ikke installere igen.

Nå, men som sagt, den fungerede fint lige efter at jeg havde installeret
første gang. Fine scan, og meget fine print. Og den er en utrolig
tiltalende kopimaskine.

Venlig hilsen

Erik Gjøe Geleff