Netverk og printer..
Fra : Torben Jensen

Dato : 14-11-03 16:16

Har et netverk med en pc over en switch.
Her deler vi adsl forbindelse uden problemer.
Men..
På pc en som kører XP pro er der tilsluttet en HP printer.
Den vil jeg meget gerne have forbindelse til fra min Ibook..
Men jeg kan ved gud ikke få det til at fungere.
Er der evt en hjemmeside med en grundig gennemgang af proceduren ??
Gerne på begge maskiner..

Hilsen og god week end

Torben

Fra : Per Rønne

Dato : 14-11-03 17:01

Torben Jensen <torbenj@privat.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Men jeg kan ved gud ikke få det til at fungere.
> Er der evt en hjemmeside med en grundig gennemgang af proceduren ??

Findes der en Mac-driver til printeren?
--
Per Erik Rønne

Fra : Torben Jensen

Dato : 15-11-03 08:42

On 14/11/03 17:01, in article
1g4fa8r.18wqsoec6wbj2N%doesnt.work@spam.filter.invalid, "Per Rønne"
<doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> Findes der en Mac-driver til printeren?

Ja der er en driver til printeren en HP 845c

Fra : Per Rønne

Dato : 15-11-03 10:25

Torben Jensen <torbenj@privat.tdcadsl.dk> wrote:

> On 14/11/03 17:01, in article
> 1g4fa8r.18wqsoec6wbj2N%doesnt.work@spam.filter.invalid, "Per Rønne"

> Ja der er en driver til printeren en HP 845c

Når jeg går ind i Printerværktøj og vælger »Printere->Tilføj printer...«
samtidig med at jeg holder alt-tasten nede, så kan jeg vælge »Avanceret«
finder jeg »HP DeskJet 845C, CUPS+Print v4.2.5«. Det er med Enhed sat
til »AppleTalk-printerprotokol«, altså med printeren sat direkte på hub
eller switch. Den samme model kan findes hvis man har valgt Enhed som
USB-printer.

Er det den printer?
--
Per Erik Rønne

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 15-11-03 11:55

Mon ikke du kan finde noget brugbart på <http://macwindows.com/> eller
<http://www.macosxhints.com/>

> Hilsen og god week end

I lige måde.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Steen Wrem

Dato : 17-11-03 17:04

Hvis du finder en løsning på dit printer problem, er jeg meget
interesseret, -jeg har samme problem

vh SteenW