Hjælp ønskes!! BTV videoredigerings progra~
Fra : FiGo

Dato : 14-11-03 10:31

Nogen der har et bud på problemmet.?? Jeg takker tusinde gange, hvis der er
en der lige ved hvori fejlen ligger, og hvordan den rettes så det virker.

Det er noget med hardwaren den mangler... forstår det ikke lige helt...?

Mvh FiGo
-------
Der står helt nøjagtigt:

"Could Not initialise The Video Hardware"

Hvad skal der gøres for at det virker, jeg ved det har virket før, men kan
ikke huske hvad problemet var.??

Mvh
FiGo