iComic virker ikke mere
Fra : Henrik Münster

Dato : 14-11-03 00:56

jeg har i nogen tid haft megen glæde af at læse mine daglige vittigheder
med iComic. Desværre lader det til, at iComic ikke virker under OS X
10.3. Hvad gør man så?
<http://homepage.mac.com/xmlguy/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 15-11-03 22:37

> jeg har i nogen tid haft megen glæde af at læse mine daglige vittigheder
> med iComic. Desværre lader det til, at iComic ikke virker under OS X
> 10.3. Hvad gør man så?
> <http://homepage.mac.com/xmlguy/>
Ååååååh nej - det var trist. Var ikke kommet dertil endnu, men vil da
savne det, indtil det bliver lavet...

Fra : Lone Schmidt

Dato : 15-11-03 23:04

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Ååååååh nej - det var trist. Var ikke kommet dertil endnu, men vil da
> savne det, indtil det bliver lavet...

Det lyder som et link ,som jeg (og nok mange andre, gerne vil have,
så er vi endnu flere der venter utålmodigt på, at der kommer gang i
iComic igen ! )
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-11-03 13:01

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Det lyder som et link ,som jeg (og nok mange andre, gerne vil have,
> så er vi endnu flere der venter utålmodigt på, at der kommer gang i
> iComic igen ! )

Der er et hack, eller hvad det hedder, på diskussionsforum på iComics
hjemmeside, men det er lidt langhåret:

To start, install Xtools if you haven't already, so you have the
"Property List Editor" application. Your life will be much simpler. You
can edit the plist files with a text editor, but it's a pain.

To get the application to launch without crashing under 10.3 ---
- navigate to "Library/Preferences" in your home directory
- double click on "com.mac.xmlguy.iComic.plist" to edit it with Property
List Editor
- click on the triangle next to "Root" to expand it
- click on "comicSequence" to highlight it, then click on the "Delete"
button to erase it
- save the changes and quit Property List Editor
- select "com.mac.xmlguy.iComic.plist" again then select "Get Info" from
the "File" menu
- put a check mark in the "Locked" box then close the info window
iComic should now launch reliably under 10.3.

To remove one of the built in plugins ---
- find your iComic application and control click on it
- select "Show Package Contents" from the resulting pop up menu
- navigate to "Contents/PlugIns" and double click "Inventory.plist" to
edit it
- burrow down through "Root" and "Comics" and delete whichever one you
want
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Andreas Næsby Rasmu~

Dato : 16-11-03 16:27

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Det lyder som et link ,som jeg (og nok mange andre, gerne vil have,
> så er vi endnu flere der venter utålmodigt på, at der kommer gang i
> iComic igen ! )

Vil blot lige bemærke - at jeg håber at Panther versionen også fixer de
bugs der har været lige siden første version... F.eks. at den konsekvent
døde når man prøvede at dl'e mere end et vist antal comix.

Men nu læser jeg selvfølgelig også ret mange webcomics.

anr
--
"When you think about it - mud is nothing but wet dirt."
- Homer Simpson

Fra : Lone Schmidt

Dato : 16-11-03 21:39

Andreas Næsby Rasmussen <anr@NOTPARTmacvaerk.dtu.dk> wrote:

> [...]
> døde når man prøvede at dl'e mere end et vist antal comix.
>
> Men nu læser jeg selvfølgelig også ret mange webcomics.

øeee, jeg tror jeg holder naller væk, lidt endnu, har både spænding og
heldigvis også humor nok i dagligdagen!!!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge