swapfiler på anden partition
Fra : Anders Krøyer

Dato : 13-11-03 15:01

Hej!

er der nogle der ved eller har fundet anvisninger på hvordan man flytter
sin swapmappe hen på en anden partition under Panther. Under jaguar
kunne man bruge swapswapVM, men det er ikke blevet opdateret til
Panther, jeg har ikke haft held til at finde anvisninger på hvordan man
gør på nettet, nogle her der kender en kilde eller kan beskrive hvordan.

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Peter Perlsø

Dato : 13-11-03 15:27

Anders Krøyer wrote:

> [...]
> Panther, jeg har ikke haft held til at finde anvisninger på hvordan man
> gør på nettet, nogle her der kender en kilde eller kan beskrive hvordan.

Bedre forslag - formatter din harddisk med en systemparition og en
arbejdsparition.

Lad systempartitionen vær urøret, og lad dine dokumenter og programmer
ligge på arbejdspartitionen. Så kan swapfilen folde sig ud som den vil
med minimal fragmentering.

--

- Peter Perls¿ - tel: +45 5192 3981 - web: http://u238.dk

"If you have been voting for politicians who promise to give you goodies
at someone else's expense, then you have no right to complain when they
take your money and give it to someone else, including themselves."

-- Thomas Sowell (1992)

Fra : Dan Henriksen

Dato : 13-11-03 15:34

Hej du,

Du kan bruge et program der hedder Xupport. Den kan findes på
www.versiontracker.com

Dan

Fra : Anders Krøyer

Dato : 13-11-03 16:15

In article <BBD954F9.328B3%dan@1way2print.net>,
Dan Henriksen <dan@1way2print.net> wrote:

> Hej du,
>
> Du kan bruge et program der hedder Xupport. Den kan findes på
> www.versiontracker.com
>
> Dan

Har lige hentet det og det ser ud som det virker, tak, jeg er gammel
linux mand så jeg foretrækker at swap har en dedikeret partition.

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Platte Povl

Dato : 13-11-03 19:55

On 13/11/03 15:00, in article
bassballs_nospam_-14E192.15004313112003@sunsite.dk, "Anders Kr?yer"
<bassballs_nospam_@mac.com> wrote:

> Panther, jeg har ikke haft held til at finde anvisninger p? hvordan man
> g?r p? nettet, nogle her der kender en kilde eller kan beskrive hvordan.

Du kan sætte din swap op som du vil. Metoden som der linkes til nedenfor er
speedet min Mac en del op.. Og så er der stil over den.

http://tinyurl.com/uw8t

VH
Platte Povl

Fra : Carsten Sigsgaard

Dato : 14-11-03 21:10

Anders Krøyer <bassballs_nospam_@mac.com> wrote:

> [...]
> Panther, jeg har ikke haft held til at finde anvisninger på hvordan man
> gør på nettet, nogle her der kender en kilde eller kan beskrive hvordan.

Hej Anders

Jeg har brugt "opskriften" på denne side:
<http://www.lostboi.com/tutorials/movingswap.html>

det virker, håber du kan bruge den.

Carsten

--
mailadresse: sigsgaardSNABELAgmxPUNKTUMnet