Hjælp til USB webcamera
Fra : FiGo

Dato : 12-11-03 10:19

Har programet BTV Pro Carbon. Mit webcamera er et Logitech exprees (den hvor
ringen på linsen er grå).

Jeg kan simpelthen ikke finde en driver til cameraet, men jeg har før haft
det oppe og køre, men kan bare ikke huske hvor jeg hentede driveren henne.?

Nogen der kan hjælpe mig.?

Pft.

Mvh
FiGo

Fra : FiGo

Dato : 12-11-03 10:24

Glemte helt at sige jeg køre panther, hvis det har nogen betydning.

FiGo

Fra : Walther Fledelius

Dato : 13-11-03 14:59

In article <3fb1fb05$0$94864$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, FiGo
<figo@lycos.uk.com> wrote:

> [...]
> det oppe og køre, men kan bare ikke huske hvor jeg hentede driveren henne.?

måske,

prøv maccam eller ioexperts. (begge kan findes på versiontracker.com)

Mvh,
Walther

Fra : FiGo

Dato : 14-11-03 10:00

Hej Walther

Så har jeg fået et billede det var maccam der virkede.
Hvordan og hvor lægger jeg driveren til BTV programet, hvis jeg åbner dette
programer skriver den at den stadig ikke kan finde noget webcam..??

Fra : FiGo

Dato : 14-11-03 10:26

Der står helt nøjagtigt:

"Could Not initialise The Video Hardware"

Hvad skal der gøres for at det virker, jeg ved det har virket før, men kan
ikke huske hvad problemet var.??

Fra : Walther Fledelius

Dato : 14-11-03 14:40

In article <3fb49fa8$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, FiGo
<figo@lycos.uk.com> wrote:

> Der står helt nøjagtigt:
>
> "Could Not initialise The Video Hardware"
>
> Hvad skal der gøres for at det virker, jeg ved det har virket før, men kan
> ikke huske hvad problemet var.??

Når du mounter billedet af macam, er der en component der skal flyttes
til /Library/Quicktime/, det står også skrevet i mappen. Jeg har nu
ikke altid haft held med det...

held og lykke,
walther

Fra : noone

Dato : 02-03-04 13:28

Hola!!!
Forstår ikke helt?
Skal til at købe et cam; men der står på Logitechs site at Logitech®
QuickCam® Express ikke har drivere til Mac??? Kan man fuske sig vej
omkring dette, så man alligevel kan bruge det til Yahoo messenger??? De
cam's der har drivere til Mac, er jo desværre lige en tak dyrere???

Har du fundet ud af det???

jeg kører OS X-jaguar...

Mvh
Nikolaj