PageMaker til MacOSX?
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 10-11-03 19:08

Jeg har i dag bestilt opgradering af mine Adobeprogramer hos MacXpress.
Jeg fik at vide, at PageMaker ikke ventes at komme i en X-version.
PageMaker er blevet dødsdømt tidligere. Alligevel kom der en PM 7 efter
InDesign. Er det (snøft) alvor nu?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-11-03 00:33

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Jeg fik at vide, at PageMaker ikke ventes at komme i en X-version.
> PageMaker er blevet dødsdømt tidligere. Alligevel kom der en PM 7 efter

Det tror jeg bestemt, for kodebasen i Pagemaker er oldgammel og selvom
der kom er version med et 7-tal, så var det blot en smule opdateret
6'er, hvor de værste mangler var rettet.

Jeg mener også at have set et dokument hos Adobe, hvor det direkte stod,
at Pagemaker aldrig kommer til OS X, men jeg kan ikke lige finde det på
deres site mere.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 11-11-03 17:30

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg mener også at have set et dokument hos Adobe, hvor det direkte stod,
> at Pagemaker aldrig kommer til OS X, men jeg kan ikke lige finde det på

Ja, PM 7 var i sandhed en mindre end halvhjertet opdatering. Så det var
blot en lille ekstra frist, inden man skal omlægge sine vaner til
InDesign.

Venlig hilsen
Ove Steen Smidt