Flash i Explorer
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 10-11-03 18:15

Hey,

Jeg har prblemer med at få Flash til at køre i Internet Explorer (5.1,
os9.2.2). Fx kan jeg ikke få dr.dk/oline til at køre og heller ikke
denne her: http://flash.trojangames.co.uk/tgames/movies/movie1.html

Til gengæld kører de fint i Netsacpe 7, men den synes er meget tung,
langsom og omfattende.

Jeg har downloadet og installeret Flash 7, jeg kan se at der ligger
plug-ins i IE's plug-in mappe og jeg har kopieret dem til Internet
plug-ins-mappen i systemmappen. Er der nogen der kan sige mig hvorfor
lortet ikke spiller i IE?

På forhånd tak
Carsten

Fra : Tom Dissing

Dato : 10-11-03 19:04

Kører problem frit her ... Giv det hele noget mere ram.. Så plejer det at
virke ( +100MB til IE og +25 til Flash!?)
Tom

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 10-11-03 22:40

Hukommelse til Flash? Hvordan. Jeg har ikke noget program liggende. Kun
Plugins- Måske er det io virkeligheden problemet? Men hvor finder jeg
programmet?

vh
Carsten

*********************

Fra : Tom Dissing

Dato : 11-11-03 00:33

Sorry jeg blander noget sammne.. Bare giv IE en masse ram !!!
Tom

On 10/11/03 22:39, in article
1g48c6u.1u2u66k1sfk2rkN%vousortmann@oncable.dk, "Carsten Ortmann"

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 11-11-03 23:14

Ked af det, men det hjælper altså ikke rigtigt. Har du andre idéer?
Carsten