Adressebog og 'Aa'
Fra : Thorkil Olesen

Dato : 09-11-03 20:35

Hej gruppe!

Jeg har opgraderet min 600 MHz iBook fra OS X 10.1.5 til 10.3.

Desuden har jeg installeret cocoAspell og den danske ordbog fra samme
sted. (Jeg forsøgte at oversætte ordbogen fra da.speling.org, men jeg
fik det ikke til at virke.)

Endelig har jeg skiftet fra Eudora til Mail og Adressebog. De er ved at
være modne nu, og desuden har Mail et spam-filter, som efterhånden er en
nødvendighed. (Eudora har også fået spam-filter, men kun hvis man vil
betale for det...)

Til min store overraskelse viser det sig, at Adressebog kan alfabetisere
bogstavet 'Aa' korrekt, altså som 'Å' og ikke som 'A'. Det er der ikke
mange programmer, som gør! Der er bare en fejl, så jeg i listen ikke kan
vælge en adresse med 'A' eller 'Aa' bortset fra den første.

Er det en fejl andre kan genskabe?

Har det forbindelse til cocoAspell?

--
Thorkil Olesen,