Safari bookmarks
Fra : Thomas Heinesen

Dato : 07-11-03 23:21

Jeg vil gerne skifte browser fra Camino til Safari. Hvordan importerer
jeg bookmarks fra C til S. Jeg kan finde den folder Camino bruger, men
ikke den der benyttes af Safari.
Pft,
Thomas

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-11-03 23:23

Thomas Heinesen <thohei@yahoo.com> wrote:

> Jeg vil gerne skifte browser fra Camino til Safari. Hvordan importerer
> jeg bookmarks fra C til S. Jeg kan finde den folder Camino bruger, men
> [...]

~/library/safari/bookmarks.plist

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Peter Ursin

Dato : 07-11-03 23:59

"David Blangstrup" <david@blangstrup.dk> wrote in message

> ~/library/safari/bookmarks.plist
>
> --
> David Blangstrup
> Illustreret Tidende
> http://david.blangstrup.dk

Hvis det kikser så hent programmet iGo på versiontracker. Med det kan du
importere/eksportere bookmarks mellem forskellige browsere.

mvh
Peter

Fra : Thomas Heinesen

Dato : 08-11-03 16:16

Tak, det burde jeg jo selv have kunne finde ud af. Kunne ikke finde
iGo, men brugte istedet Safari Bookmark Exchanger. Virker perfekt.
Undskyld ulejligheden og tak for hjælpen.

Thomas

Fra : Peter Hoegfeldt

Dato : 24-11-03 20:53

Thomas Heinesen wrote:

> Tak, det burde jeg jo selv have kunne finde ud af. Kunne ikke finde
> iGo, men brugte istedet Safari Bookmark Exchanger. Virker perfekt.
> Undskyld ulejligheden og tak for hjælpen.
>
> Thomas

Jeg ville også gerne kunne eksportere bogmærker fra Safari, og kunne
heller ikke finde et program ved navnet iGo?

Fra : Peter Ursin

Dato : 25-11-03 18:58

"Peter Hoegfeldt" <phoegfeldt@tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg ville også gerne kunne eksportere bogmærker fra Safari, og kunne
> heller ikke finde et program ved navnet iGo?

www.appmac.com

mvh
Peter

Fra : Peter Hoegfeldt

Dato : 26-11-03 01:30

Peter Ursin wrote:

> "Peter Hoegfeldt" <phoegfeldt@tdcadsl.dk> wrote in message

> www.appmac.com
>
> mvh
> Peter

Tusind tak. Jeg kaster mig straks over den!