Pose/sleeve til 12" PB
Fra : Morten

Dato : 07-11-03 12:58

Hej, hvad findes der af lækre poser/sleeves til en 12" PB?
Helst så lille som muligt. Jeg har set på timbuk2's [1] men den
er lige stor/kraftig nok.

Den skal være vandtæt og lettere stødabsorberende, planen er at
den skal ind i en anden taske.

Pft,

Morten

[1] http://www.timbuk2.com/products/laptopsleeve.html

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 07-11-03 13:13

"Morten" <usenet@kikobu.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er lige stor/kraftig nok.
>
> Den skal være vandtæt og lettere stødabsorberende, planen er at

Hej

Har lige selv haft samme problem og endte med at bestille en af denne slags:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/9167/wo/Ys4320J6RsXst6citl/2.4.0.5.10.11.11.13.0

mvh
Anna

Fra : Morten

Dato : 08-11-03 13:43
Fra : Henrik Münster

Dato : 08-11-03 22:25

Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/9167/wo/Ys4320J6RsXs
t6citl/2.4.0.5.10.11.11.13.0

> Lige i øjet - tak!

Kan du se linket? Hos mig er det timet ud. Jeg har lige købt en sleeve
fra "incase" hos Apple Store til min kones IBM. Den er glimrende, men
jeg ved ikke, om den er helt vandtæt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Carsten Sigsgaard

Dato : 08-11-03 20:06

> [...]

> er lige stor/kraftig nok.
>
> Den skal være vandtæt og lettere stødabsorberende, planen er at

hej Morten

Jeg bruger en Tucano Notebook Second Skin. Det er en lille sleeve som
passer som skræddersyet til en PB12". Den er lavet i neopren "betrukket"
med glat stof i enten sort eller lysegrå (min er sort). Du kan evt. se
den på <http://www.tucano.it>. Min er købt online på
<http://www.bjtrading.dk>. B.J.Trading var det eneste sted jeg kunne
finde den i DK, pris incl. forsendelse var 186,13 kr. Jeg mener at
AppleStore også sælger den, men til en noget grovere pris! Jeg har også
set dem hos OfficeLine i København (efter en af personalet så min og
spurgte hvad det var for en?). Jeg tror, at prisen hos OfficeLine er
nogenlunde som på AppleStore.

Håber det hjælper

Carsten

--
mailadresse: sigsgaardSNABELAgmxPUNKTUMnet