Lidt win-bashing
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-11-03 11:35

http://tinyurl.com/tvin

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og
kostbare tapeter og billeder væggene. Hermann Hesse

Fra : Peter Perlsø

Dato : 07-11-03 12:16

Frank Løkkegaard wrote:

> http://tinyurl.com/tvin

Det minder til forveksling om WinME!

--

- Peter Perls¿ - tel: +45 5192 3981 - web: http://u238.dk

"If you have been voting for politicians who promise to give you goodies
at someone else's expense, then you have no right to complain when they
take your money and give it to someone else, including themselves."

-- Thomas Sowell (1992)

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-11-03 22:25

Peter Perlsø <nospam@nospam.com> wrote:

> Det minder til forveksling om WinME!

Det har min kone på sin bærbare. Jeg må vise den til hende. Jeg har i
øvrigt set den før. Den er vist lidt halvgammel, men ikke desto mindre
vældig sjov. Gad vide, om nogen har lavet noget lignende med Mac OS?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Perlsø

Dato : 08-11-03 22:27

Henrik Münster wrote:

> Det har min kone på sin bærbare. Jeg må vise den til hende. Jeg har i
> øvrigt set den før. Den er vist lidt halvgammel, men ikke desto mindre
> vældig sjov. Gad vide, om nogen har lavet noget lignende med Mac OS?

Well, jeg har den oprindelige Win95 demo liggende....

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-11-03 22:46

Peter Perlsø <nospam@nospam.com> wrote:

> Well, jeg har den oprindelige Win95 demo liggende....

Er den en parodi på Mac OS?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jens

Dato : 08-11-03 11:47

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> http://tinyurl.com/tvin

Hos mig sker der ikke en skid - ud over at Safari åbner et ny (tomt)
vindue.
--
/ Jens
Min afsenderadresse virker uden ændringer.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-11-03 13:28

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> Hos mig sker der ikke en skid - ud over at Safari åbner et ny (tomt)
> vindue.

Du skal have Shockwave Flash installeret for, at det virker.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...