PS fra Quark 6
Fra : Jacob Hededam

Dato : 06-11-03 17:04

Jeg skal lave PS filer fra Quark 6 der senere skal distilles.
Den fil jeg får efter print bliver bare ikke genkendt af OsX???
Den viser bare et blank ikon ?
Når jeg editerer filen står der intet i type/creator?
Extention på filen er .ps men det skulle vel heller ikke gøre det store.
Hvor fortæller jeg OSX om hvilke typer filer der er hvad.
Problemet er at disse .ps filer bliver dumpet i en hotfolder på en
"distiller" server (OS 9.2) Men de bliver bare liggende da severen ikke
kender filtypen.....

Og det er jo noget skidt.....

mvh
Jacob

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 12-11-03 20:55

Hejsa

Jacob Hededam <nospam.jacob@hededam.dk> wrote:

> Problemet er at disse .ps filer bliver dumpet i en hotfolder på en
> "distiller" server (OS 9.2) Men de bliver bare liggende da severen ikke
> kender filtypen.....
>
> Og det er jo noget skidt.....

Det må man sige ja.

Min distiller 4 på min Mac 7.5.5og 9.2.2 er ret ligeglad med, hvad filen
hedder til efetrnavn, den var mere interesseret i, hvad type den var,
for den ville ikke destillere en printerspool-fil, som endte på .ps, som
jeg ved en fejl kom til at lave.

Hjalp det dig noget at vide?

/Sebastian

--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages