/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
#¤%&/I#¤%/&I PETER JACKSON
Fra : Rune Zedeler


Dato : 28-11-03 18:15

Det forlyder i den mail, som Morten også lige har refereret til, at
Peter BÆ Jackson først i onsdags har afsluttet redigeringen af ROTK.
Det giver laboratorierne 3 uger til at få lavet de 10000 kopier (eller
hvor mange, det nu er). Hvis det passer med 10000 på 20 dage, så er det
altså 500 om dagen, eller - hvis de arbejder i døgndrift - een hvert
tredie minut.
Så vi må jo nok berede os på at kopierne bliver mindst lige så ringe som
kopierne af TTT.

ØV, hvor er jeg træt af PJ. Øv, øv, øv.



-Rune


 
 
Rune Vestergaard (28-11-2003)
Kommentar
Fra : Rune Vestergaard


Dato : 28-11-03 18:24


"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
news:bq7vj1$7aq$1@news.net.uni-c.dk...
> Det forlyder i den mail, som Morten også lige har refereret til, at
> Peter BÆ Jackson først i onsdags har afsluttet redigeringen af ROTK.
> Det giver laboratorierne 3 uger til at få lavet de 10000 kopier (eller
> hvor mange, det nu er). Hvis det passer med 10000 på 20 dage, så er det
> altså 500 om dagen, eller - hvis de arbejder i døgndrift - een hvert
> tredie minut.
> Så vi må jo nok berede os på at kopierne bliver mindst lige så ringe som
> kopierne af TTT.
>
> ØV, hvor er jeg træt af PJ. Øv, øv, øv.
>
>
>
> -Rune

Op i røven med Lord of the ring

Det er hans Braindead, Meet the Feebles og Bad Taste der styrer....

Rune



David Rasmussen (28-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 28-11-03 18:27

Rune Vestergaard wrote:

>
> Det er hans Braindead, Meet the Feebles og Bad Taste der styrer....
>

Nej, det er nogle lortefilm. Det kan enhver se.

/David


Morten DH (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Morten DH


Dato : 29-11-03 13:08

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:bq8097$7ga$2@news.net.uni-c.dk...
> > Det er hans Braindead, Meet the Feebles og Bad Taste der styrer....
> >
>
> Nej, det er nogle lortefilm. Det kan enhver se.

Nu har jeg ikke set nogen af Ringene filmene, så dem vil jeg ikke udtale mig
om; men de 3 nævnte her er da kongefilm!



David Rasmussen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 29-11-03 13:32

Morten DH wrote:
>
> Nu har jeg ikke set nogen af Ringene filmene, så dem vil jeg ikke udtale mig
> om; men de 3 nævnte her er da kongefilm!
>

Don't believe the hype.

/David


Rune Vestergaard (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Rune Vestergaard


Dato : 29-11-03 15:14


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
news:bqa3c8$sdi$1@news.net.uni-c.dk...
> Morten DH wrote:
> >
> > Nu har jeg ikke set nogen af Ringene filmene, så dem vil jeg ikke udtale
mig
> > om; men de 3 nævnte her er da kongefilm!
> >
>
> Don't believe the hype.
>
> /David

NERD!



Morten DH (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Morten DH


Dato : 30-11-03 17:42

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:bqa3c8$sdi$1@news.net.uni-c.dk...
> Don't believe the hype.

Hvad mener du?!? Jeg har dem alle 3 og har set dem flere gange og synes de
er konge... specielt Meet the Feebles er klasse - men meninger er jo
forskellige...



David Rasmussen (30-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 30-11-03 18:53

Morten DH wrote:
>
> Hvad mener du?!? Jeg har dem alle 3 og har set dem flere gange og synes de
> er konge... specielt Meet the Feebles er klasse - men meninger er jo
> forskellige...
>

Jeg mener at jeg ikke kan se hvad filmene skal til for. De er ikke
uhyggelige, og de er heller ikke sjove, selv om man kan se når der
kastes rød maling ind på en død zombie etc.
Hvad er det fede ved dem?

/David


PerX ... (30-11-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 30-11-03 23:07

In article <bqdahe$o0$2@news.net.uni-c.dk>, david.rasmussen@gmx.net
says...
> Morten DH wrote:
> >
> > Hvad mener du?!? Jeg har dem alle 3 og har set dem flere gange og synes de
> > er konge... specielt Meet the Feebles er klasse - men meninger er jo
> > forskellige...
> >
>
> Jeg mener at jeg ikke kan se hvad filmene skal til for. De er ikke
> uhyggelige, og de er heller ikke sjove, selv om man kan se når der
> kastes rød maling ind på en død zombie etc.
> Hvad er det fede ved dem?

Det fede ved en hver fed film er de drømme den tænder i dig - hvis den
ikke gør det så er den ikke fed for dig, og det er jo fint nok :)


David Rasmussen (30-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 30-11-03 23:17

PerX ... wrote:
>
> Det fede ved en hver fed film er de drømme den tænder i dig - hvis den
> ikke gør det så er den ikke fed for dig, og det er jo fint nok :)
>

Drømme? Hvordan mener du?

/David


Morten DH (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Morten DH


Dato : 01-12-03 09:52

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:bqdahe$o0$2@news.net.uni-c.dk...
> Jeg mener at jeg ikke kan se hvad filmene skal til for. De er ikke
> uhyggelige, og de er heller ikke sjove, selv om man kan se når der
> kastes rød maling ind på en død zombie etc.
> Hvad er det fede ved dem?

Når man holder dem oppe mod budgettet så vil jeg sige man får fuld valuta
for pengene - Bad Boys 2 er jo et glimrende eksempel på at flim kan
indeholde stort set alt og koste en 10-15 ulandes samlede BNP uden at være
andet end en tom skal med en nærigsværdi som et Happy Meal...

Jeg ser både talent, innovation og karisma i de film og så synes jeg de er
skide sjove (scenen fra Bad Taste hvor han skærer sig hele vejen igennem en
af rumvæsnerne med en motorsav oppe fra er da alt alt for morsom og totalt
langt ude) - men hatten af for nogen synes det er noget amatøragtigt lort...
der skal være plads til os alle



David Rasmussen (01-12-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 01-12-03 10:23

Morten DH wrote:
>
> Når man holder dem oppe mod budgettet så vil jeg sige man får fuld valuta
> for pengene - Bad Boys 2 er jo et glimrende eksempel på at flim kan
> indeholde stort set alt og koste en 10-15 ulandes samlede BNP uden at være
> andet end en tom skal med en nærigsværdi som et Happy Meal...
>

Der findes da bedre eksempler end dette. Der var vel ikke nogen der i
forvejen forventede at Bad Boys 2 ville være god. Star Wars 1 og 2 er
meget bedre eksempler. Der er brugt milliarder og atter milliarder, og
alligevel er de dårligere end de fleste afsnit af De Flyvende Læger.

> Jeg ser både talent, innovation og karisma i de film og så synes jeg de er
> skide sjove (scenen fra Bad Taste hvor han skærer sig hele vejen igennem en
> af rumvæsnerne med en motorsav oppe fra er da alt alt for morsom og totalt
> langt ude) - men hatten af for nogen synes det er noget amatøragtigt lort...
> der skal være plads til os alle
>

Vel er de sjove, men kun fordi de er dårlige. Og det mener jeg ikke er
langtidsholdbart. Det er sgu lidt for postmodernistisk.

/David


Jens Thomsen (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Jens Thomsen


Dato : 01-12-03 13:32

David Rasmussen wrote:

> Vel er de sjove, men kun fordi de er dårlige. Og det mener jeg ikke er
> langtidsholdbart. Det er sgu lidt for postmodernistisk.

Det kommer nu an på, brillerne der ser. Bevares, på det narrative plan er
det ikke græske tragedier det her, men de lever qua deres sprudlende fantasi
og en vilje til hele tiden at gå ét skridt længere. Bad Taste er en
amatørfilm, produceret for pebernødder, men den er fremragende klippet. Jeg
kender faktisk et par (nu filmskoleuddannede) klippere, der startede deres
karrierer ved at se den én gang om ugen og tage ved lære.

Meet the Feebles er klart for ondsindet til at være rigtig god. Men man ikke
frakende de groteske optrin og den kulsorte humor en hvis
underholdningsværdi. Alene det i det hele taget at lave en splatterfilm med
dukker er jo en vanvittig idé.

Braindead excellerer på samme niveau som fx. Evil Dead-serien. Det er i bund
og grund slapstick og udkommer på et tidspunkt, hvor alle medier har set sig
sure på splattergenren. Det mest fornuftige ville nok have været at nedtone
sine udskejelser. Men Jackson går den stik modsatte vej og leverer en film,
der er fuldstændigt over the top med kampsportsudøvende præster,
zombiebabyer og filmblod i hidtil usete mængder.

--
Jens Thomsen| http://www.mifune.dk/
"A complete agreement in perception of any work of art would be
contradicting the very essence of art."
- Andrej Tarkovskij


Morten DH (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Morten DH


Dato : 01-12-03 19:13

"Jens Thomsen" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
news:bqfc4d$6sc$1@sunsite.dk...
> Braindead excellerer på samme niveau som fx. Evil Dead-serien. Det er i
bund
> og grund slapstick og udkommer på et tidspunkt, hvor alle medier har set
sig
> sure på splattergenren. Det mest fornuftige ville nok have været at
nedtone
> sine udskejelser. Men Jackson går den stik modsatte vej og leverer en
film,
> der er fuldstændigt over the top med kampsportsudøvende præster,
> zombiebabyer og filmblod i hidtil usete mængder.

Hmm det minder mig om jeg har Wild Zero liggende på DVD - måske man skulle
se den i aften



zcully (28-11-2003)
Kommentar
Fra : zcully


Dato : 28-11-03 22:09

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
news:3fc784cd$0$29336$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
> news:bq7vj1$7aq$1@news.net.uni-c.dk...
> > Det forlyder i den mail, som Morten også lige har refereret til, at
> > Peter BÆ Jackson først i onsdags har afsluttet redigeringen af ROTK.
> > Det giver laboratorierne 3 uger til at få lavet de 10000 kopier (eller
> > hvor mange, det nu er). Hvis det passer med 10000 på 20 dage, så er det
> > altså 500 om dagen, eller - hvis de arbejder i døgndrift - een hvert
> > tredie minut.
> > Så vi må jo nok berede os på at kopierne bliver mindst lige så ringe som
> > kopierne af TTT.
> >
> > ØV, hvor er jeg træt af PJ. Øv, øv, øv.
> >
> >
> >
> > -Rune
>
> Op i røven med Lord of the ring
>
> Det er hans Braindead, Meet the Feebles og Bad Taste der styrer....
>
> Rune

Ja ja ja ja ja hørt

/Zcully



David Rasmussen (28-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 28-11-03 18:27

Rune Zedeler wrote:
>
> Så vi må jo nok berede os på at kopierne bliver mindst lige så ringe som
> kopierne af TTT.
>

Var kopierne af TTT ringe?

/David


Rune Zedeler (28-11-2003)
Kommentar
Fra : Rune Zedeler


Dato : 28-11-03 18:32

David Rasmussen wrote:

> Var kopierne af TTT ringe?

Ja. Farvene var uklare, billedet stod uroligt (du kan på titelsekvensen
se, at logoet, der burde stå helt stille, står og kører rundt i forhold
til underteksterne, der er sat på efterfølgende, og derfor sidder, hvor
de skal), og en af de kopier, der kørte i biocity/århus var ridset
allerede ved premieren.

-Rune


David Rasmussen (28-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 28-11-03 18:54

Rune Zedeler wrote:
>
> Ja. Farvene var uklare, billedet stod uroligt (du kan på titelsekvensen
> se, at logoet, der burde stå helt stille, står og kører rundt i forhold
> til underteksterne, der er sat på efterfølgende, og derfor sidder, hvor
> de skal), og en af de kopier, der kørte i biocity/århus var ridset
> allerede ved premieren.
>

Det lagde jeg ikke mærke til da jeg så den i Imperial.

/David


Ukendt (28-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-11-03 20:44


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:bq81r5$7s6$1@news.net.uni-c.dk...
> Rune Zedeler wrote:
> >
> > Ja. Farvene var uklare, billedet stod uroligt (du kan på titelsekvensen
> > se, at logoet, der burde stå helt stille, står og kører rundt i forhold
> > til underteksterne, der er sat på efterfølgende, og derfor sidder, hvor
> > de skal), og en af de kopier, der kørte i biocity/århus var ridset
> > allerede ved premieren.
> >
>
> Det lagde jeg ikke mærke til da jeg så den i Imperial.
>
> /David

Nej , den vi fik i Viborg var mindst - eller bedre, end mange andre ruller
vi får, så det må være Århus der har været uheldig - kan man da håbe. Vi
havde i hvert fald et godt eksemplar.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk





Taba (28-11-2003)
Kommentar
Fra : Taba


Dato : 28-11-03 22:05

> Nej , den vi fik i Viborg var mindst - eller bedre, end mange andre ruller
> vi får, så det må være Århus der har været uheldig - kan man da håbe. Vi
> havde i hvert fald et godt eksemplar.

Så vidt jeg husker fejlede den jeg så i Biocity (heller) ikke noget.....

/Taba



Rune Zedeler (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Rune Zedeler


Dato : 29-11-03 01:01

Jesper Winding wrote:

> Nej , den vi fik i Viborg var mindst - eller bedre, end mange andre ruller
> vi får, så det må være Århus der har været uheldig - kan man da håbe.

Jeg har set den i mindst to eksemplarer. De var dårlige alle mindst to.

-Rune


Emil Rune (28-11-2003)
Kommentar
Fra : Emil Rune


Dato : 28-11-03 22:58


"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
news:bq80ik$7i9$1@news.net.uni-c.dk...
> David Rasmussen wrote:
>
> > Var kopierne af TTT ringe?
>
> Ja. Farvene var uklare, billedet stod uroligt (du kan på titelsekvensen
> se, at logoet, der burde stå helt stille, står og kører rundt i forhold
> til underteksterne, der er sat på efterfølgende, og derfor sidder, hvor
> de skal), og en af de kopier, der kørte i biocity/århus var ridset
> allerede ved premieren.
>
> -Rune

Det eneste jeg lagde mærke ved TTT biokopien var at color timing pludselig
var WAY off et stykke inde i Helm's Deep slaget. Farverne blev nærmest
falmede og gustne (og nej, det er ikke meningen, da dvd'en selvfølgelig er
mastered korrekt).

Hilsen Emil



PerX ... (28-11-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 28-11-03 22:49

In article <bq7vj1$7aq$1@news.net.uni-c.dk>, rz@daimi.au.dk says...
> Det forlyder i den mail, som Morten også lige har refereret til, at

Hvilken mail - er den troværdig?

> Peter BÆ Jackson først i onsdags har afsluttet redigeringen af ROTK.

Wot? Den har jo præmiere på Mandag - det er da lidt kort tid *G*

> Det giver laboratorierne 3 uger til at få lavet de 10000 kopier (eller
> hvor mange, det nu er). Hvis det passer med 10000 på 20 dage, så er det
> altså 500 om dagen, eller - hvis de arbejder i døgndrift - een hvert
> tredie minut.
> Så vi må jo nok berede os på at kopierne bliver mindst lige så ringe som
> kopierne af TTT.

Hvad var der galt med dem?


Rune Zedeler (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Rune Zedeler


Dato : 29-11-03 00:58

PerX ... wrote:

> Hvilken mail - er den troværdig?

Mail fra BioZonen. Jeg har hidtil opfattet dem som troværdige.

> Hvad var der galt med dem?

Se mit svar til David.
- eller, fra een der ved lidt mere om det end mig -

http://groups.google.dk/groups?selm=3E0335EF.2040504%40hotmail.com&oe=UTF-8&output=gplain

-Rune


Tenzel Kim (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Tenzel Kim


Dato : 29-11-03 04:08

Rune Zedeler wrote:
> Det forlyder i den mail, som Morten også lige har refereret til, at
> Peter BÆ Jackson først i onsdags har afsluttet redigeringen af ROTK.

Hvis det er rigtigt drejer det sig kun om dele af filmen og ikke alle
akterne hvilket betyder at laboratorierne har kunne lave de akter der
var færdigredigerede mens de ventede på de sidste.

Hvorvidt kvaliten er i orden eller ej kan jeg ikke sige noget om på
nuværende tidspunkt.

Tenz.


Morbid Angel (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 29-11-03 13:43

On Fri, 28 Nov 2003 18:15:26 +0100, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk>
wrote:

>Det forlyder i den mail, som Morten også lige har refereret til, at
>Peter BÆ Jackson først i onsdags har afsluttet redigeringen af ROTK.
>Det giver laboratorierne 3 uger til at få lavet de 10000 kopier (eller
>hvor mange, det nu er). Hvis det passer med 10000 på 20 dage, så er det
>altså 500 om dagen, eller - hvis de arbejder i døgndrift - een hvert
>tredie minut.
>Så vi må jo nok berede os på at kopierne bliver mindst lige så ringe som
>kopierne af TTT.
>
>ØV, hvor er jeg træt af PJ. Øv, øv, øv.
>
>
>
>-Rune
Nu skal man ikke tro på alt som siges.
Og så vidt jeg ved har ROTK forpremiere på søndag i NZ ;)


Mvh

MA


///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Tenzel Kim (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Tenzel Kim


Dato : 29-11-03 15:08

Morbid Angel wrote:
> Nu skal man ikke tro på alt som siges.
> Og så vidt jeg ved har ROTK forpremiere på søndag i NZ ;)

Det kan den også sagtens have selv hvis den først skulle være
færdiggjort onsdag. Men som sagt så var den i hvert tilfælde delvis
færdiggjort onsdag og det vil nu undre mig en del hvis den ikke var
færdigklippet da oversætterene har arbejdet på den et stykke tid.

Tenz.


PerX ... (29-11-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 29-11-03 16:23

In article <3FC8A858.1060207@hotmail.com>, tenzel_kim@hotmail.com says...
> Morbid Angel wrote:
> > Nu skal man ikke tro på alt som siges.
> > Og så vidt jeg ved har ROTK forpremiere på søndag i NZ ;)
>
> Det kan den også sagtens have selv hvis den først skulle være
> færdiggjort onsdag. Men som sagt så var den i hvert tilfælde delvis
> færdiggjort onsdag og det vil nu undre mig en del hvis den ikke var
> færdigklippet da oversætterene har arbejdet på den et stykke tid.

På den anden side siges det jo at Lucas redigerede videre på den seneste
star wars film (hvis navn jeg ikke gider slå op) EFTER den havde
premiere, dvs man skiftede åbenbart versioner ud i biograferne.


ML-78 (29-11-2003)
Kommentar
Fra : ML-78


Dato : 29-11-03 18:09

> På den anden side siges det jo at Lucas redigerede videre på den seneste
> star wars film (hvis navn jeg ikke gider slå op) EFTER den havde
> premiere, [...]

Ja det har han jo en tilbøjelighed til, selv adskillige år efter premieren.


ML-78



Tenzel Kim (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Tenzel Kim


Dato : 30-11-03 03:53

PerX ... wrote:
> På den anden side siges det jo at Lucas redigerede videre på den seneste
> star wars film (hvis navn jeg ikke gider slå op) EFTER den havde
> premiere, dvs man skiftede åbenbart versioner ud i biograferne.

Hvis det er tilfældet er der i hvert tilfælde ingen danske biografer der
har fået glæde af de redigerede udgaver.

Lyder også en smule mærkeligt hvis det skulle være sandt da det ville
give en masse extraudgifter at få udskiftet de akter det måtte dreje sig om.

Tenz.


PerX ... (30-11-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 30-11-03 05:47

In article <3FC95BA1.6040404@hotmail.com>, tenzel_kim@hotmail.com says...
> PerX ... wrote:
> > På den anden side siges det jo at Lucas redigerede videre på den seneste
> > star wars film (hvis navn jeg ikke gider slå op) EFTER den havde
> > premiere, dvs man skiftede åbenbart versioner ud i biograferne.
>
> Hvis det er tilfældet er der i hvert tilfælde ingen danske biografer der
> har fået glæde af de redigerede udgaver.

Sikker ikke.


> Lyder også en smule mærkeligt hvis det skulle være sandt da det ville
> give en masse extraudgifter at få udskiftet de akter det måtte dreje sig om.

Måske var det kun de biografer som viste den digitale udgave som skiftede
dem ud.


Tenzel Kim (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Tenzel Kim


Dato : 30-11-03 13:02

PerX ... wrote:
> Sikker ikke.

100% sikkert ikke :)

> Måske var det kun de biografer som viste den digitale udgave som skiftede
> dem ud.

Det ville i hvert tilfælde være en hel del nemmere end ved fysiske
kopier. Anyway, er 2-eren kommet på DVD endnu? For hvis den er burde det
vel være forholdsvis nemt at se om der er ændret på den i forhold til
biografudgaven.

Tenz.



PerX ... (30-11-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 30-11-03 23:05

In article <3FC9DC49.4070807@hotmail.com>, tenzel_kim@hotmail.com says...

> > Måske var det kun de biografer som viste den digitale udgave som skiftede
> > dem ud.
>
> Det ville i hvert tilfælde være en hel del nemmere end ved fysiske
> kopier. Anyway, er 2-eren kommet på DVD endnu? For hvis den er burde det
> vel være forholdsvis nemt at se om der er ændret på den i forhold til
> biografudgaven.

Kan du huske alt fra biografudgaven? Jeg kan ihvertefald ikke jeg glemmer
det meste et par timer senere *G*

Men ok, hvis Flyttemand olsen dukker op i Starwars så vil jeg nok mene
det er en tilføjelse.


Tenzel Kim (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Tenzel Kim


Dato : 30-11-03 23:58

PerX ... wrote:
> Kan du huske alt fra biografudgaven? Jeg kan ihvertefald ikke jeg glemmer
> det meste et par timer senere *G*

Jeg jeg kan ikke men der er dem der har været inde og se den flere
tusinde gange i biografen. Måske ville de bemærke hvis noget var anderledes.

Tenz.


Jim Andersen (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Jim Andersen


Dato : 01-12-03 14:46

Rune Zedeler wrote:
> Det forlyder i den mail, som Morten også lige har refereret til, at
> Peter BÆ Jackson først i onsdags har afsluttet redigeringen af ROTK.
> Det giver laboratorierne 3 uger til at få lavet de 10000 kopier (eller
> hvor mange, det nu er). Hvis det passer med 10000 på 20 dage, så er
> det altså 500 om dagen, eller - hvis de arbejder i døgndrift - een
> hvert tredie minut.
> Så vi må jo nok berede os på at kopierne bliver mindst lige så ringe
> som kopierne af TTT.
>
> ØV, hvor er jeg træt af PJ. Øv, øv, øv.

Det er vel ligeså meget for ikke at få piratversioner ud på nettet... Eller
er de kommet ?

/jim



Tenzel Kim (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Tenzel Kim


Dato : 01-12-03 21:31

Jim Andersen wrote:
> Det er vel ligeså meget for ikke at få piratversioner ud på nettet... Eller
> er de kommet ?

Med den sikkerhed de kører på ROTK tror jeg ikke den er ude på nettet
endnu men det kan nok ikke tage længe selv med al den sikkerhed.

Tenz.


Søren Kongstad (02-12-2003)
Kommentar
Fra : Søren Kongstad


Dato : 02-12-03 09:41


"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message
news:3FCBA51E.4090203@hotmail.com...
> Jim Andersen wrote:
> > Det er vel ligeså meget for ikke at få piratversioner ud på nettet...
Eller
> > er de kommet ?
>
> Med den sikkerhed de kører på ROTK tror jeg ikke den er ude på nettet
> endnu men det kan nok ikke tage længe selv med al den sikkerhed.


I ekstramaterialet på EE til TTT fortæller de hvordan bredbåndsforbindelsen
fra NZ til London stoppede ca 1 km fra der hvor PJ sad. De nye scener fra
Weta blev derfor downloadet til nogle apple IPods hver morgen, som så blev
båret til PJ.

På et tidspunkt var der en der havde den fulde version af filmen på sin
Ipod. Da han gik igennem Londons gader om morgenen, med IPod'en i lommen,
bemærkede han at der var to skumle type der fulgte efter ham. Han satta
farten op, og det gjorde de også! Til sidst måtte han spurte for at holde
dem stangen, og nåede til sidst PJ's hotel uden at blive fanget.

De to bøller har nok været simple overfaldsmænd, eller voldsmænd, men som PJ
sagde, så var det tæt på at Londons underverden fik adgang til en fuld
version af TTT!


/Søren



PerX ... (02-12-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 02-12-03 17:52

In article <bqhj7o$223r9v$1@ID-177910.news.uni-berlin.de>,
kongstad@kongstad.net says...
> I ekstramaterialet på EE til TTT fortæller de hvordan bredbåndsforbindelsen
> fra NZ til London stoppede ca 1 km fra der hvor PJ sad.

Og Jackson fortæller meget forvirret at teknikerne kaldte det en "fat
pipe" *G*


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409070
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste